Tappoiko poikaystävä Gabbyn?
Gabby Petito, 22 v, matkaili ympäri USA:a kansallispuistoja ihastellen. Matkustusvälineenä oli tytön omistama pakettiauto, jota poika ajoi. Kerran he joutuivat poliisin kanssa tekemisiin matkan aikana, kun sivullinen teki ilmoituksen väkivallasta. Gabby tunnusti läimäyttäneensä poikaystäväänsä. Tapaus ei johtanut suurempiin toimiin.
Lopulta kuitenkin vain poikaystävä palasi kotiin, Gabyn autolla. Gabysta ei ole kuulunut mitään, eikä kukaan tiedä, missä hän on, ja onko hän yleensä hengissä. Poikaystävä kieltäytyy puhumasta poliisille, ja vanhemmat ovat hankkineet hänelle asianajajat.
Menikö riita liian pitkälle, ja poikaystävä esimerkiksi kuristi Gabbyn?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008269686.html
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/gabby-petito-update-m…
Kommentit (5931)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Brianin mielenterveysongelmat, mutta miksi poliisi päästi karkuun, miksi asianajaja käski vaieta ja perhe myös suojelee?
Poliisilla ei ollut syytä pidättää.
Asia pitää käsitellä oikeudessa eikä puhua ilman, että ymmärtää oikeudellista puolta. Ja ihan se häirintäkin jota perheeseen kohdistuu...
Perhe aina suojelee itseään, miltä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sairas viesti, jos Gabby jo kuollut. "Voitko auttaa minua Stan?"
Viimeiset ihmiset joille Brian olisi soittanut olisi Gabbyn perhe sillä isänkin kanssa oli välit erittäin huonot.
Kuka onkaan Stan?
Gabbyn isoisä Brianilla huonot välit niihin
Vieläkii täällä väännetään , hohoijaa, titi tyy ja tralallallaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Brianin mielenterveysongelmat, mutta miksi poliisi päästi karkuun, miksi asianajaja käski vaieta ja perhe myös suojelee?
Asia pitää käsitellä oikeudessa eikä puhua ilman, että ymmärtää oikeudellista puolta. Ja ihan se häirintäkin jota perheeseen kohdistuu...
Kyllä tästä saa puhua. Itsekin puhut, vaikket mistään mitään tajua.
R.I.P.
Gabbyn hautajaiset olivat tanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on outo kysymys, mutta oliko Gabbyn hiukset jätetty ruumiiseen?
Brian oli liimannut hiukset omaan päähänsä, koska oli itse kaljuuntunut jo nuorella iällä. Se olikin murhan motiivi. Gabbyn kauniit hiukset, joita Brian kadehti.
Mä aattelin kyl bussia jai Jessiä. Pitkät vaaleat hiukset on arvokkaat, jokainen nainen sen tietää.
Joo, mutta Brian oli kaljuuntuva ja tarvitsi ne hiukset kateudessaan. Se on ainut järkevä selitys.
Niin sen täytyy olla!Kuinka paljon ihailua Gabby onkaan mahtanut saada vaaleista pitkistä hiuksistaan... Ja brian se karvanaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka on dog?
Palkkionmetsästäjä, josta tää yksi nyt maalailee palkkamurhaajaa. Käsittämätön into keksiä, miten kaikki juttuun jotenkin liittyvät voisivat olla syyllisiä. Faktoilla, aikajanalla tai terveellä järjellä ei ole siinä mitään väliä. 🤷♀️
Mutta hän on varmaan ylpeä, kun on keksinyt jotain uutta! Se on sinänsä nerokasta.
Ei tarvinnut keksiä koska Th Sun kertoi Dogin ilmestyneen Brianin vanhempien ovelle koputtelemaan ja siitä on video siellä. Brianista luvattu 20000 dollaria ja Dog rahapulassa ulosotossa.
Toi ukko tekee mitä vaan maksaakseen laskunsa koska istu jo linnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä saa puhua. Itsekin puhut, vaikket mistään mitään tajua.
Meinaatko, että mua käskettiin vaikenemaan? Mä puhuin hiuksista ja sen ansiosta mahdollisesti hoksattiin perimmäinen motiivi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkii täällä väännetään , hohoijaa, titi tyy ja tralallallaaa
Erehdyit ketjusta. Täällä ei puhuta nuhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brian oli liimannut hiukset omaan päähänsä, koska oli itse kaljuuntunut jo nuorella iällä. Se olikin murhan motiivi. Gabbyn kauniit hiukset, joita Brian kadehti.
Mä aattelin kyl bussia jai Jessiä. Pitkät vaaleat hiukset on arvokkaat, jokainen nainen sen tietää.
Joo, mutta Brian oli kaljuuntuva ja tarvitsi ne hiukset kateudessaan. Se on ainut järkevä selitys.
Niin sen täytyy olla!Kuinka paljon ihailua Gabby onkaan mahtanut saada vaaleista pitkistä hiuksistaan... Ja brian se karvanaama.
Niin, Brian kadehti Gabbyn kauneutta. Todennäköisesti joi sen vertakin, niin kuin saduissa pahat kuningattaret tekee nuorille neidoille viedäkseen heidän elinvoiman, nuoruuden ja kauneuden. Hiukset oli silti se tärkein juttu. Kyllä se näin oli.
CNN on myös nähnyt poliisille annetun lausunnon, jossa silminnäkijä kertoi nähneensä pariskunnan riitelevän aggressiivisesti Utahissa elokuussa.
Todistajan mukaan pariskunta oli kamppaillut Petiton puhelimen hallinnasta.
– Yhdessä vaiheessa nainen töni miestä käteen ja/tai kasvoihin yrittäen mennä sisälle pakettiautoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dogilla oli vaaleat hiuksen ja eukollaan , HM? Oisko leikannut ne Gabbyltä?
Olisi muuten periaatteessa ihan mahdollista jos Dog olisikin leikannut talteen Gabbyn hiukset ja lahjoitti ne itselleen tai eukolleen. Äijällähän oli komea blondikuontalo eilen videolla: https://www.thesun.co.uk/news/16246478/dog-bounty-hunter-gabby-petito-b…
selittäisi myös ruumiin piilottelua kummasti ja polttamista jos tytöllä ei olisi enää hiuksiakaan. Poliisi olisi myös heti huomannut että ihmisen tekemä murha jos nirhattu rumasti hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sairas viesti, jos Gabby jo kuollut. "Voitko auttaa minua Stan?"
Viimeiset ihmiset joille Brian olisi soittanut olisi Gabbyn perhe sillä isänkin kanssa oli välit erittäin huonot.
Kuka onkaan Stan?
Gabbyn isoisä Brianilla huonot välit niihin
Ai, niihinkin. Oliko se viesti siis joku sadistinen.
Vierailija kirjoitti:
CNN on myös nähnyt poliisille annetun lausunnon, jossa silminnäkijä kertoi nähneensä pariskunnan riitelevän aggressiivisesti Utahissa elokuussa.
Todistajan mukaan pariskunta oli kamppaillut Petiton puhelimen hallinnasta.
– Yhdessä vaiheessa nainen töni miestä käteen ja/tai kasvoihin yrittäen mennä sisälle pakettiautoon.
eikö edes repinyt hiuksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi muuten periaatteessa ihan mahdollista jos Dog olisikin leikannut talteen Gabbyn hiukset ja lahjoitti ne itselleen tai eukolleen. Äijällähän oli komea blondikuontalo eilen videolla: https://www.thesun.co.uk/news/16246478/dog-bounty-hunter-gabby-petito-b…
selittäisi myös ruumiin piilottelua kummasti ja polttamista jos tytöllä ei olisi enää hiuksiakaan. Poliisi olisi myös heti huomannut että ihmisen tekemä murha jos nirhattu rumasti hiukset.
Ei kun Brian oli se joka ne hiukset tarvitsi. Se kaljupää, haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Brian kadehti Gabbyn kauneutta. Todennäköisesti joi sen vertakin, niin kuin saduissa pahat kuningattaret tekee nuorille neidoille viedäkseen heidän elinvoiman, nuoruuden ja kauneuden. Hiukset oli silti se tärkein juttu. Kyllä se näin oli.
Ugh, tulee mieleen se jätkä joka kadehti naispuolisen kaverinsa vitaalisuutta... ja söi hänen sisäelimiään, josko se vitaalisuus sitä kautta tulisi osaksi häntä. "Olet mitä syöt."
Mut tota kateutta ei pidä aliarvioida. Kardashian-isäkin vaihtoi sukupuolta.
Ja on vanhempia, jotka ovat sairaalloisesti kateellisia omille lapsilleen. Kaikenlaista on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG!!!
Mitä ihmeen sekoilua tämä on koko ketju? Pakko perseillä?
🤣