Mies leikkasi yöllä kysymättä hiuksistani pois takun ja nyt tukkani näyttää järkyttävältä
Mies nauroi, että se takku näytti niin kauhealta, että hän nipsaisi sen irti. Minulla on maanantaina työhaastattelu enkä kehtaa mennä sinne tämän näköisenä. Tilillä on 6 euroa rahaa, eli mihinkään kampaajalle en varmaankaan pääse
Kommentit (14)
Miehesi kytää sua kun nukut ja hilluu yöllä sängyssä saksien kanssa? Juokse 🏃♀️ !
Päivi nyt et anna pildee viikkoon Jamille ja sanot sille että vaan alapäätä saa sheivata kun sä nukut.
Provot on näköjään päivä päivältä surkeampia täällä. Kohta tulee pohja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuisella voi olla tuollainen takku hiuksissa?
Tilillä on 6 euroa rahaa
Nainen leikkasi yöllä munani pois ja suuttui kun koetin sanoa ettei niin olisi saanut tehdä. Joudun myös pesemään veriset lakanat, koska on kuulemma minun syyni että olen iljennytkin vuotaa verta moisen tähden.
Vierailija kirjoitti:
Nainen leikkasi yöllä munani pois ja suuttui kun koetin sanoa ettei niin olisi saanut tehdä. Joudun myös pesemään veriset lakanat, koska on kuulemma minun syyni että olen iljennytkin vuotaa verta moisen tähden.
Olen kuulemma ihan vain naista syyllistääkseni -valinnut- vuotaa verta, joten veriset lakanat ovat minun syyni naisen mielestä!
Iske sitä ukkoa niin, ettei nouse enää. Ja niin ratkeaa ongelma.
Jos tämä olisi totta, ei aloittajan suurin ongelma olisi se, että näyttää nyt kauhealta. Eikä se, että tilillä on vain 6 euroa rahaa.
Älä tee pilaa vakavista asioista. Tätä lukiessa tulee varmasti itku sillä, joka on oikeasti jonakin aamuna herännyt hiukset leikattuina.
Miten aikuisella voi olla tuollainen takku hiuksissa?