Juoskaa niin kovaa kuin jaksatte, osakemarkkinat ovat romahtamassa!
Yhdeksäs peräkkäinen laskupäivä tänään HEX:ssä! Laskulle ei näytä olevan loppua, ja myös iron ore, eli rautamalmin hinta myös romahti äkkiä markkinoilla, kun luotto Kiinaan meni. Romahdukset tulevat yleensä siinä vaiheessa kun kaikki näyttää liiankin hyvältä. Euroopassa on maalailtu talouskasvua tälle ja ensi vuodelle, mutta ensi vuodelle sitä ei ole luvassa.
Kommentit (45)
Wattuaks se sinulle kuuluu miten muiden sijoitukset jaksaa?
Minne päin kandee lähteä juoksemaan?
Miksi pitää juosta? Enkö voi mennä Teslallani?
Mihin se juokseminen auttaa tai vaikuttaa?
Tai no, paraneehan siinä kunto kyllä.
Jeesuksen syliin kannattaa juosta!
Mammonan päälle ei kannata elämänsä turvaa laittaa, vaan Taivaan Isän huolenpitoon <3
Juoksin silittämään ostohousuja! Kohta ostellaan niin että housut ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se juokseminen auttaa tai vaikuttaa?
Tai no, paraneehan siinä kunto kyllä.
Pärjää paremmin postapokalyptisessa maailmassa kun on kunnossa
Tyhmä ohje, koska sitten on polvetkin sököt. Mitenkäs siitä sitten noustaan? Parempi vaan kävellä rauhallisesti.
Mä ennakoin taas niin hyvin. Olen keventänyt reippaasti, jooa osa Sammoista myin. Viimeksi ennustin koronaromahduksen. Kohta ostellaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Juoksin silittämään ostohousuja! Kohta ostellaan niin että housut ratkeaa.
Sitä odotellessa voi käyttää japanilaisia tanssihousuja
Toivottavasti. Raha odottaa ostettavaa.
Olen osinkosijoittaja joten en helpolla myy osakkeitani. Kun olen ne joskus ostanut törkyhalvalla niin eihän niitä ole järkeä myydä, koska osakkeiden sekä osingon määrä vähenee ja keskihinta nousee. Sitten jos laskee alle sen alkuperäisen hinnan, niin tietty ostetaan lisää ja näin alennetaan taas keskihintaa ja kasvatetaan tulevaa osinkoa.
Nok shortit ollu pelissä jo kauan.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Olen osinkosijoittaja joten en helpolla myy osakkeitani. Kun olen ne joskus ostanut törkyhalvalla niin eihän niitä ole järkeä myydä, koska osakkeiden sekä osingon määrä vähenee ja keskihinta nousee. Sitten jos laskee alle sen alkuperäisen hinnan, niin tietty ostetaan lisää ja näin alennetaan taas keskihintaa ja kasvatetaan tulevaa osinkoa.
Samat sanat! Nyt tämän vuoden puolella tulee vielä melkein kymppitonnin osingot tilille.
Jos hinnat putoavat, ostan lisää hyviä osinko-osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ohje, koska sitten on polvetkin sököt. Mitenkäs siitä sitten noustaan? Parempi vaan kävellä rauhallisesti.
Juoksu vahvistaa polvia.
Lapsellinen otsikko.