Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepotismi Tullissa.

Vierailija
31.10.2014 |

Miksei av:lla on käsitelty Tullin tilannetta? Työntekijät luonnehtivat Tullia Suomen suurimmaksi perheyritykseksi, mutta täällä vain vingutaan Suonojan nepotismista. Kaiken lisäksi Tullin pääjohtaja Hartikainen uhkailee johtoa ja työntekijät saikuttavat jatkuvasti.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1414728681002

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihanskat peräaukkoon!

Vierailija
2/3 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas nepotismi on maan tauti. Niin paljon on vuosien saatossa tullut ilmi kuinka työpaikka kuin työpaikka jaetaan suhteilla että minulta on mennyt kaikki motivaatio edes hakea töitä. Ei ole mitään väliä kuinka kyvykäs on, vain sillä on väliä ettei ole suhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:59"]

Sairas nepotismi on maan tauti. Niin paljon on vuosien saatossa tullut ilmi kuinka työpaikka kuin työpaikka jaetaan suhteilla että minulta on mennyt kaikki motivaatio edes hakea töitä. Ei ole mitään väliä kuinka kyvykäs on, vain sillä on väliä ettei ole suhteita.

[/quote]

Veit sanat suustani! Minä jäin AMK-luokaltani heti valmistumisen jälkeen ainoana työttömäksi. Ja minä olin tietenkin myös se joka näki opiskelujen aikana eniten vaivaa siihen, että saisin iskettyä jalan oven väliin. Mutta ei, suhteilla menee 99,9999 % työpaikoista nykyään. Puolisot, siskot, veljet, mummot, isit ja äitit hommaa työpaikan. 

Jos ei ole suhteita niin peppua nuolemalla voi myös saada töitä. Kun olin työharjoittelussa en ollut sellainen vaan tunnollinen työntekijä, aika hiljainen myös. Suoraan sanottuna rakastin sitä hommaa. Tuli huomattua, että jos harjoittelija liittoutuu työkavereiden kanssa juoruilemaan ja sitten kahvihuoneen ulkopuolella nuoleskelee esimiestä, tulee työpaikalla pidetyksi sekä alamais- että esimiestasolla. Silloin saa varmasti ainakin kesätöitä. No minähän en saanut vaan ne toiset harjoittelijat sai.

Katkeraa tilitystä mutta halusin nostaa tämän ketjun, nepotismi ja nuoleskeleu on valtava ongelma josta ei puhuta tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä