Tekeekö teillä muka oikeasti mieli pizzaa ja hamburilaista?
Ym. roskaruokaa? Mulla tulee paha olo, kun ajattelenkin, mitä kaikkea niissä on. Samoin pullasta ja monista leivoksista. 1 pala menee, mutta ei varsinaisesti tee mieli. Epäilen, että jos noita ruokia syö, niin niihin jollain tavalla tottuu. Esim. vaalea pulla alkaa sen jälkeen himottaa, eikä ruis/täysjyvä tunnu enää miltään sen jälkeen.
Kommentit (14)
Tekee. Tosi usein. Eikä auta, vaikka olisin ilman jauhoja ja sokeria pidemmän aikaa, silti tekee mieli.
Tekee, nam! Söisin vaikka joka päivä jos ei lihottaisi :)
Sinun kannattaa ap tiedostaa ja miettiä, miten paljon mietit ruokaa ja miten voimakkaita reaktioita se sinussa herättää. Syömishäiriöt alkavat kehittyä juuri tuollaisista ajatuksista.
Joo. Nehän ovat energiarikkaita, joten jo biologisesti niitä tekee mieli. Ja kyllä, ne ovat täyttä kuraa jota ei kannata syödä.
Todellakin tekee välillä mieli! Varsinkin pikku kankkusessa :D
Kyllä. Pullaa tai viineriä ei tee koskaan mieli, syön kyllä jos jossain tarjotaan, mutta hamppari, pizza tai kebab kyllä maistuu 1-4 kertaa kuukaudessa.
Eilen viimeks alko tehä pitsaa mieli, kun katoin salkkareita. :D
Ei ole varaa, mutta tekee mieli. Pakko syödä kuukausi sitten tehtyä hapankaalia. Kaalia riittää vielä kahdeksi kuukaudeksi.
Kyllä valitettavasti tekee kovasti mieli.
Eihän pizza tai hampurilainen edes ole automaattisesti roskaa ja huonoa ruokaa. Hyvillä täytteillä ja laadukkaalla lihalla ne voivat olla ihan hyvää ruokaa.
Mulla tekee mieli vain karkkia. Hyyyyvin harvoin "roskaruokaa", ei edes kerran kuussa. En hirveästi pidä siitä. Pullaa tms ehkä yhtä usein, ei ole nuo leivonnaisetkaan mitenkään mun herkkua. Ja esim. keksit tai kuivakakut on mielestäni ihan pahoja, esim. kuiva ruisleipä maistuu paremmalta kuin ne. Just ja just saan palan alas jos on jossain pakko ottaa. Myöskään suklaasta en välitä. Mutta, karkkia tosiaan himoitsen ja melkein joka päivä. Eikä todellakaan sen himo vähene jos sinnittelee syömättä. Monesti olen pitänyt kuukauden karkkilakkoa ja samalla ollut vähillä hiilareilla, eikä himo vähene tippaakaan.
Tulee herkuteltua noilla viikonloppusin mut viikolla vedetään keittoja ym kevyttä. Ja olen laihassa kunnossa.
Kotipizzan Opera Special, nammnamm..
ajoittain,ehkä 1-2 kertaa kuussa, tekee mieli. makeita herkkuja sen sijaan tekee mieli päivittäin.