Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö treffailuvaiheessa olla jotenkin "uskollinen" tms? Äääähhh vaikeeta!

Vierailija
31.10.2014 |

Olen tapaillut miestä kuukauden ja olen kyllä ihastunut yms MUTTA en nyt ihan osaa sanoa hänen meiningistään mitään,on jotenkin vähä muutenkin sellaisessa tilanteessa ettei pysty sitoutumaan tms,ja en kyllä oikein itsekään halua mitään sitoutumishommia vielä,enhän edes tunne kunnolla ihmistä!

Mutta siis pitääkö mun nyt sitten kuitenkin olla hänelle uskollinen kun "katsellaan" yms vai voinko samalla tsekata vähä muitakin? Mun moraali sanoo että YKSI kerrallaan mutta jos tää nyt on muutenkin jotain semmosta ehkä-hommaa niin hohhoijaa......

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:16"]

Olen tapaillut miestä kuukauden ja olen kyllä ihastunut yms MUTTA en nyt ihan osaa sanoa hänen meiningistään mitään,on jotenkin vähä muutenkin sellaisessa tilanteessa ettei pysty sitoutumaan tms,ja en kyllä oikein itsekään halua mitään sitoutumishommia vielä,enhän edes tunne kunnolla ihmistä!

Mutta siis pitääkö mun nyt sitten kuitenkin olla hänelle uskollinen kun "katsellaan" yms vai voinko samalla tsekata vähä muitakin? Mun moraali sanoo että YKSI kerrallaan mutta jos tää nyt on muutenkin jotain semmosta ehkä-hommaa niin hohhoijaa......

[/quote]

Lähde siitä että olet rehellinen. Eli kerro miehelle että tapailet muitakin. Se on pettämistä ja epärehellisyyttä jos pitää salata asioita.

Kyllä minun moraalini mukaan jos tapailee jotakin niin silloin ei nussita muita ellei toisin sovita. Jos asiaa pitää salata niin se on merkki että asia on väärin

Vierailija
2/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt kuukauden tapaillut ja tutustunut, ollut "uskollinen". Ja nyt niin kyllästynyt, että ero tulee, kun seuraavan kerran näemme. Toivottavasti olet se minun tapailema ihminen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E mun mielestä vielä tapailu vaiheessa olla uskollisia..

Vierailija
4/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nait kaikkea mikä liikkuu, ennen kuin sitoudut.

Vierailija
5/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä voisin edetä suhteessa miehen kanssa, joka haluaisi muitakin tavattuaan minut? Eli olis ihan kuin ei olis huomannut mua vielä tai ei olis kiinnostus herännyt. Outoa.

Miten mies voisi haluta tutustua minuun sen enempää, jos mä ilmaisen hänelle naimalla muita, ettet sä nyt niin kauhean kiinnostava ole? 

Vierailija
6/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kuulostaa jotenkin "amerikkalaiselta" tuo monen tapailu yhtä aikaa. 

Minusta pointti on siinä, mitä se vastapuoli teistä ajattelee. Oletteko hänen mielestään seurusteleva pari vai onko kyseessä vielä puhdas tapailusuhde hänenkin puoleltaan? Jos kumpikin on liikkeellä "kattellaan"-meiningillä, en koe, että olisi pakko olla uskollinen tuossa vaiheessa. Sanot kuitenkin olevasi ihastunut. Oletkohan sittenkään kovin ihastunut, jos mielessäsi pyörii samalla muutkin tyypit seksimielessä?

Vierailija
7/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:25"]

E mun mielestä vielä tapailu vaiheessa olla uskollisia..

[/quote]

Tietenkin ollaan. Ellei toinen ole sanonut että ei haittaa. Arvaan että et kerro tapailun toiselle osapuolelle että nussit pitkin kaupunkia?

Vierailija
8/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:21"]

Minäkin olen nyt kuukauden tapaillut ja tutustunut, ollut "uskollinen". Ja nyt niin kyllästynyt, että ero tulee, kun seuraavan kerran näemme. Toivottavasti olet se minun tapailema ihminen....

[/quote]

Kyllästynyt?

Vierailija
9/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin irtosuhteet on epänormaalia. Seksi kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Miksi pitää olla niin kakara ja juosta eri henkilöiden kanssa paneemassa. Ennen ihmiset olivat viisaita ja arvostivat seksiä ja toisiaan eikä juostu joka viinkonloppu eri henkilöiden kanssa panemassa. Kai nykyään sitten ihmiset ovat tulleet tyhmemmiksi.

Vierailija
10/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin, että en tuhlaisi sekuntiakaan aikaani mieheen, joka minua tapaillessa katsastaa yhä tarjontaa ja käy koeajoilla. Jos on tosiasaan kiinnostunut toisesta ei voisi tehdä sellaista. Onneksi ne ongelmat ovat takana päin ja löysin tällaisen uskollisen tyypin, joka keskittyi vain minuun silloin ja nyt.

Vierailija
11/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:33"]

Miten mä voisin edetä suhteessa miehen kanssa, joka haluaisi muitakin tavattuaan minut? Eli olis ihan kuin ei olis huomannut mua vielä tai ei olis kiinnostus herännyt. Outoa.

Miten mies voisi haluta tutustua minuun sen enempää, jos mä ilmaisen hänelle naimalla muita, ettet sä nyt niin kauhean kiinnostava ole? 

[/quote]

Niinpä? Sitten vielä tälle toiselle osapuolelle ei monesti edes kerrota että nussii muita.

Vierailija
12/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en todellakaan ole nussinut ketään paitsi tätä yhtä! Lähinnä nyt jotain viestitellyt yms,lähinnä siksi koska tästä tyypistä ei helvetti soikoon saa mitään tolkkua! Ihana on mutta en kyllä jaksa roikkua missään välitilassa..ap

Vierailija
13/15 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:21"]

[/quote]

Kyllästynyt?
[/quote]
No niin? Aina samaa ihmistä mennä tapaamaan ja viestitellä. Sängyssäkin jo tietää, mitä tuleman pitää... Vaihtelu virkistäisi. En taida hylätä tarpeeksi.

Vierailija
14/15 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini alkoi tapailla ja myöhemmin sitten seurustella erään miehen kanssa. Olivat kolmisen vuotta yhdessä kunnes kaverini kävi ensimmäistä kertaa gynekologilla tutkimuksissa ja paljastui sukupuolitauti. Äijä oli pylsinyt heidän tapailunsa (ei siis vielä virallisesti seurustelleet) aikana erästä tunnettua jakorasiaa ja tartuttanut taudin myöhemmin kaveriini. Oma hölmöytensä etteivät käyttäneet kortsua, mutta...

Itse siis sanoisin jo tapailuvaiheessa toiselle että ei kiitos muita samanaikaisesti.

Vierailija
15/15 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri nai neljää miestä koko ajan, välillä samana päivänä aamulla nussii toista ja lounastunnilla toista ja antaa ukkojen nuolla toisten spermoja pillusta jne. Sanoo, että on ok kun eivät vielä kunnolla seurustele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä