Muistatko kun Gunnarit julkaisi Illusion-levyt 30 vuotta sitten?
Muistan. You Could Be Mine räjäytti pankin ja Terminator 2-leffa oli sukupolvikokemus.
Kommentit (30)
Tykkäsin bändistä jo ennen noita levyjä. Debyyttilevy on on yksi kautta aikojen parhaita. Illusionit on myös todella hyviä. Ostin molemmat vaikka sinne meni vähät rahat tuolloin.
Aika tylsiä levyjä. Se eka oli paljon parempi.
Ostin kasettina, ensiksi kakkoslevyn koska olin niin fiiliksissä Terminator 2-leffasta. Halusin kuulla sitä biisiä koko ajan niin kuin kaikki kaveritkin :D Myöhemmin hankin ykkösenkin.
Muistan ja kävin Hgin konsertissakin oli hienoa!
En muista varsinaista julkaisua, koska olin niin pieni silloin. Myöhemmin sitten löysin bändin, ja viikko pari sitten tulikin kuunneltua näitä pitkästä aikaa. Onhan näillä monta kovaa biisiä.
En muista julkaisua, mutta muistan, miten sen suosio rähähti.
Voi kyllä! Ne levyt kulutettiin puhki!
Vierailija kirjoitti:
Muistan ja kävin Hgin konsertissakin oli hienoa!
Olen kateellinen! Olin 13-vuotias eikä ollut mitään mahiksia päästä tuolle keikalle. Piti vaan Suosikista lukea miten keikka oli mennyt.
Muistan. Kävin Anttilasta ostamassa sen ja oli kyllä pienoinen pettymys. Puolet biiseistä oli hyviä ja loput turhia. Olisi mahtuneet parhaat niistä yhdelle levylle.
Äänitin ne parhaat biisit saman tien yhdelle kasetille enkä juuri niitä levyjä enää kuunnellut.
Kyllä muistan. Aiemmalta levyiltä olin kuullut sitä ennen Paradise cityn ja Patiencen, mutta vasta Illusioneiden jälkeen tajusin, miten kova bändi oli kyseessä. Legendaarinen bändi.
Kasariteini kirjoitti:
En muista julkaisua, mutta muistan, miten sen suosio rähähti.
Jonkinlainen pöhinä oli Suomessakin, meinaan tätä mainostettiin suht näkyvästi ottaen huomioon että oli vuosi -91. Tupla-albumi tuntui omituiselta konseptilta tuolloin.
Minulla on molemmat levyt, mutta en ole jaksanut kuunnella niitä. Ykkösen taisin kuunnella kakkosta yritin mutta en jaksanut se jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on molemmat levyt, mutta en ole jaksanut kuunnella niitä. Ykkösen taisin kuunnella kakkosta yritin mutta en jaksanut se jäi kesken.
Kokeilepa huviksesi vielä kerran. Minulla kävi alkuun ihan samoin, että en jaksanut kuunnella kokonaisuutta aluksi, mutta myöhemmällä iällä se lähti kolisemaan ihan eri tavalla.
Tykkäsin kun nämä oli sellainen viimeinen aidosti hullu ja vaarallinen rock-bändi eikä edes esittäneet. Ja ihan oikeasti hyviä muusikoita.
Muistan, hyvät albumit ja T2 aivan huippu. Mieheni on vuoden nuorempi minua, joten hän muistaa myös hyvin nuo ajat. N76
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa huviksesi vielä kerran. Minulla kävi alkuun ihan samoin, että en jaksanut kuunnella kokonaisuutta aluksi, mutta myöhemmällä iällä se lähti kolisemaan ihan eri tavalla.
Voi olla, että vielä joku päivä reipastun ja kuuntelen ne loppuun asti. Onhan ne olleetkin sen 30 vuotta sitä odottamassa.
Vuonna -91 julkaistiin todella hyviä levyjä noin yleensäkin. Ja ne iski teinien tajuntaan kyllä ikuisiksi ajoiksi. Tuntuu ettei nykyään ole samanlaista, mutta minähän olen jo vanha enkä siitä maailmasta mitään tiedä.
Tämä ja Metallican Black Album oli kyllä todella kovassa soitossa aikanaan. Kuukauden välein tulivat.
Olisikohan ollut parempi julkaista vain yksi albumi, niin olisi yltänyt edes lähelle Appetiten tasoa.
Joo, mä sain ne joululahjaksi