Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksin tärkeys miehille

Vierailija
31.10.2014 |

Miten tärkeää suuseksin saaminen on miehille? Jos olet/olisit mies, seurustelisitko naisen kanssa, jolta et voisi saada suuseksiä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:47"]

Itselle suihinotto ei ole kovin tärkeää, mutta pimppiä pitää saada nuolla ja pitkään. :)

[/quote]

Onneksi edes yksi tällainen vastaus tuli. :) Ongelma on siis se, että mut on raiskattu suuhun, enkä pysty enää suuseksiin sen takia. Pohdin onko edes mahdollista löytää miestä, jolle tuo ei olisi kynnyskysymys.

Ap

[/quote]

Varmasti löytyy. Itse en erityisemmin piittaa suuseksistä (saavana osapuolena). Viehättävintä siinä on se että toinen haluaa tehdä jotian hyväkseni seksissä, mutta ei se muuten suuremmin nappaa.

t.mies

Vierailija
42/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan vaimoltani suuseksiä saanut, olen siis naimisissa. Mielestäni seksissä on molempien osapuolten tarkoitus nauttia ja jos nainen ei nauti suuseksin antamisesta niin sitten tehdään muuta mikä miellyttää molempia osapuolia.

Vierailija
44/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:36"]

Mus ällöttää suuseksin antaminen. Se neste mikä syntyy siinä on niin ällöä etten pysty sitä nielemään:o

[/quote]

Ja ajattele lisäks kaikkea viruksen ja bakteerin määrää, yäk!!

Vierailija
45/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
46/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:57"]Mitä sitten kun on kyllästynyt suihinottoon kaikista lukemattomista kerroista, taidan alkaa munkiksi!
[/quote]Muista sokeroitua.

Vierailija
47/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:54"]No kai se on ihan sama toisinpäinkin. Itse en ainakaan voisi ajatellakaan vakavaa suhdetta mieheen, joka ei antaisi hyvää suuseksiä ja usein. Kun on johonkin tosi hyvään tottunut, niin kurjaahan se on ilman olla.
[/quote]

Sama täällä. :)

Vierailija
48/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:35"]

Mikset ap purru hampaita yhteen?

[/quote]

Olisi pitänyt, mutta olin nuori ja hölmö, ja luonnollisesti kauhuissani koko tilanteesta. Ei tullut mieleen tehdä vastarintaa, vaikka olisi todellakin pitänyt.

Ap

[/quote]

Onneksi et tehnyt koska väkivaltainen ihminen voi viedä henkesi.

Vierailija
49/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin miehwni jos en saisi suuseksiä väh 2x kuussa. Itse en ole siinä ahkerampi.

Vierailija
50/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suuseksi on kuulunut normaaliin yhdyntään esileikkinä vähintään ja nyt kun pitkä suhteemme alkaa olemaan lopussa niin tiedän, että mieheni haluaa sitä myös tulevilta naisystäviltään. Minä taas olen valmis yllättämään taidoillani mahdollisen uuden miesystäväni. Jos tuleva miesystäväni ei sitä haluaisi, niin en tiedä voisinko olla niin estyneen miehen kanssa. En usko jaksavani pelkkää jyystää tai sormetusta.

Vierailija
51/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mus ällöttää suuseksin antaminen. Se neste mikä syntyy siinä on niin ällöä etten pysty sitä nielemään:o

Vierailija
52/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 07:44"]

En ole kertaakaan vaimoltani suuseksiä saanut, olen siis naimisissa. Mielestäni seksissä on molempien osapuolten tarkoitus nauttia ja jos nainen ei nauti suuseksin antamisesta niin sitten tehdään muuta mikä miellyttää molempia osapuolia.

[/quote]

Komppaan tätä. Mieheni nauttii todella paljon suuseksista, mutta itselleni on vastenmielistä sitä antaa. Suihin otan ehkä muutaman kerran vuodessa. Ei se ole hänelle ollut iso ongelma. Ensisijaisesti hän rakastaa minua ja haluaa etten tee mitään mikä ei tunnu musta hyvälle. Toisena tulee suuseksi. 

Minä itse nautin myös suuseksin saamisesta. Meillä on sitä käytännössä aina kun on seksiä. En silti edes harkitsisi hänen jättämistään tai kumppanin valintaa sen perusteella. 

Vierailija
53/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:36"]

Mus ällöttää suuseksin antaminen. Se neste mikä syntyy siinä on niin ällöä etten pysty sitä tekemään.:o

[/quote]Sinulla on väärä tapa ottaa suihin. Kun tekee sen oikein ja oikeasta kulmasta niin nesteitä ei tule tippaakaan suuhun koska voit lipsauttaa kalun suustasi huomatessasi tilanteen olevan jo niin pitkällä. Nesteet lentelevät silloin mihin sattuu, mutta antaa lennellä, pyyhkeen voi varata lähelle. Tarvitset harjoitusta siis asiaan. Kokeile eri kulmia, eri asentoja ja erilaisia tapoja tehdä sitä niin aikanaan ehkä opit.

Vierailija
54/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei koskaan sitä pyytänyt, itse otin sen työlistalle ja opettelin, niin johan on alkanut kelpaamaan ja on selvästi lisännyt miehen kiinnostusta seksiin ylipäätään.

Vierailija
55/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lies ennemmin antaa kuin ottaa. Tapasimme 45-vuotiaina, ja hän selkeästi ei ollut silloin tottunut, eikä uskonut, että minä voin tykätä siitä. Kun huomasi, että minsta se on myös kiihottavaa, niin oppi sitten ottamaan vastaan. Muuten ei halunnut.

Vierailija
57/57 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 09:36"]

Mus ällöttää suuseksin antaminen. Se neste mikä syntyy siinä on niin ällöä etten pysty sitä tekemään.:o

[/quote]Sinulla on väärä tapa ottaa suihin. Kun tekee sen oikein ja oikeasta kulmasta niin nesteitä ei tule tippaakaan suuhun koska voit lipsauttaa kalun suustasi huomatessasi tilanteen olevan jo niin pitkällä. Nesteet lentelevät silloin mihin sattuu, mutta antaa lennellä, pyyhkeen voi varata lähelle. Tarvitset harjoitusta siis asiaan. Kokeile eri kulmia, eri asentoja ja erilaisia tapoja tehdä sitä niin aikanaan ehkä opit.
[/quote] Olenkin ajatellut et jos kehtaisi sylkeä ne nesteet johonkin kippoon suuseksin aikana, niin voisin suuseksiä harrastaakin..