Miksi Toni Wirtanen on kalju?
Kommentit (23)
Älä ota av-mammatrolleja niin vakavasti. Toisaalta, mitäs itse ajattelet naisten olemattomista hiuksista?
t. kohta kalju av-mamma joka ei voi kasvattaa sitä "naisen kruunua"
Et ole nainen, jos sinulla ei ole pitkää tukkaa.
Niinpä, ei kelpaa edes kaljulle miehelle joka on, nyyh, olosuhteiden ja perinnöllisyyden paljon kärsinyt uhri.
- Kieltämättä naiseus on joskus ollut "vähän" koetuksella, kun hiukset ovat alkaneet harveta jo verraten nuorena. Ja nyt kseki-iässä on kiva kuulla näyttävänsä telaketjufeministiltä. En minä haluaisikaan näyttää maijamehiläiseltä tai keijukaisprinsessalta. Ja en tiedä itkeäkkö vai nauraa niiden, lähinnä miesten mielipiteille, että kaikilla naisilla -siis myös kaltaisillani keski-ikäisillä naisilla tulisi aina olla pitkät hiukset. - Nehän olisivat kovin vaivalloisetkin ja olen jo tainnut unohtaa, miksi itse sellaisista, joskus haaveilin. Okei ulkopuolisesta painostuksesta ja kultttuurimme asettamista odotuksista kuulostimpa fiiniltä. Mutta hyvin lyhyttä fledaa en kyllä halunnut ainkakaan siksi, että olisin löytänyt TarjaHalos -look a likeni. .. t. "15"
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:20"]
Syöpä :(
[/quote]
Tämä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:11"]
Missä sen tukka on?
[/quote]
Alopecia? Vaikuttaisi tyypilliseltä tapaukselta.
Inhoan Tonin liioittelevaa esiintymistyyliä, mutta tämänpäiväinen cover oli HYVÄ.