Tuo Elastinen on ihana!
Kommentit (11)
Tismalleen samaa mieltä! Tuommosen miehen ku sais<3
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:19"]
[/quote]
Omainikin on onneksi mulle just hyvä, mutta on ihanaa, että suomalaisissakin julkkiksissa on Elastisen kaltaisia energisiä ja positiivisia ekstroverttejä. Monet julkkismiehet ovat niin synkkiä ja melankolisia.
Tää on sinällään aika hauskaa, että sakset aukeaa heti koska julkkis :)
Voi että kun haluaisin ymmärtää tuon saman, mutta kun ei, niin ei. En vaan näe Elassa mitään miehekästä ja muutenkin se jatkuva riehuminen hermostuttaa, jotenkin mielipuolista. Mutta on varmasti hyvä tyyppi silti.
Yrittää epätoivoisesti apinoida Cheekkiä ja nostatusta uralle ennekuin jää unohlaa. Aika säälittävää. Ja elastisen teennäiset nyökyttelyt musan tahtiin Vain elämää -sarjassa...:D
Oon jo nyt kyllästynyt. Ei seuraavaa cheek-ilmiötä, en jaksaisi..
Paljon ela on paljon aidompi kuin cheek. :)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:19"]
[/quote]
Omainikin on onneksi mulle just hyvä, mutta on ihanaa, että suomalaisissakin julkkiksissa on Elastisen kaltaisia energisiä ja positiivisia ekstroverttejä. Monet julkkismiehet ovat niin synkkiä ja melankolisia.
[/quote]
Tuo positiivisuus ja avoimuus puhua noin tekee muhun niin vaikutuksen.
En pidä Elaa kovin syvällisenä ja kiehtovana, kyllä ihmisessä pitää olla pimeäkin puoli :)
Niin on, kertakaikkisen ihana.