Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuorison housut roikkuvat polvissa

Vierailija
31.10.2014 |

olen järkyttynyt asioidessani tänään smarketissa näin nouriso joukon housut lähes polvissa !! voisitteko nuoret pitää ne housut ylenpänä ja kättää vaikka vyötä . 

kiitos !

tv huolestunut raija juvalta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niitä teiniäitejä tulee koko ajan vain lisää, kun ei housut pysy jalassa. Vanhempien pitäisi opettaa vauvasta asti, kuinka vyötä käytetään, ja kuinka housuja nostetaan. Vai onko nykynuoriso todella curling-vanhempien kasvattamaa, että äidin pitäisi käydä pitkin päivää nostelemassa housuja lapsiltaan.

Vierailija
2/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne käyttää vyötä. Ihmettelen miten he saavat housut pysymään tuossa puolitangossa, minulla valahtaisivat nilkkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mielta

t. Kaija Ronkko

Vierailija
4/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurakaa niille avoimesti, ihme jos ei nolota sen vertaa, että viitsii edes vetää ne kunnolla ylemmäs. Minä ainakin huutonauran niille suureen ääneen. Buaahhahahhaahaa! :D

Vierailija
5/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tää viesti jostain 90-luvulta...?

Vierailija
6/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajan kun nutturapäät paheksuivat suuresti miesten pitkiä tukkia, nuorison kuuntelemaa musiikkia ja muutenkin kaikkea mitä nuoret tekivät. Minun puolestani saavat pitää housujaan miten tahtovat tai vaikka olla käyttämättä, kunhan eivät pojat käytä hametta.

Vierailija
7/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:20"]

Muistan ajan kun nutturapäät paheksuivat suuresti miesten pitkiä tukkia, nuorison kuuntelemaa musiikkia ja muutenkin kaikkea mitä nuoret tekivät. Minun puolestani saavat pitää housujaan miten tahtovat tai vaikka olla käyttämättä, kunhan eivät pojat käytä hametta.

[/quote]

Eikä tytöt housuja.

Vierailija
8/9 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska trolli 0/5

Vierailija
9/9 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset