Onko mahdollista... Mies.. onkin nainen?
Eli kyse vähän etäisemmästä kaveristani, miehestä, joka siittänyt kolme lasta.
Emme ole nähneet fyysisesti noin 6 vuoteen. Yhteyttä pidelty välillä. Nyt hän yllättäen onkin ilmoittanut olevansa nainen. Ei vain niin että olisi leikkauttanut itsensä naiseksi, vaan niin, että vatsaontelossa on naisen sukuelimet.. kohtu ja munasarjat! What!
Nyt kysymys kuuluu, kusetetaanko mua pahemman kerran?? Tiedän että mieheksi kasvatetulla voi olla piilevänä myös naisen sukuelimet, mutta ei kai silloin oo voinu lapsia siittää??
En usko tätä. En ainakaan noin mustavalkoisena. Muka menkat alkanu, hormonikierukka laitettu. Toisaalta facessa kyllä "julkisesti" asiasta puhuu ja aikuisuutta lähentelevä tytär kaverina!?
Oon ihan pihalla. Kertokaa ny joku, mieluusti lääkäri, mitä tässä voi uskoa?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:16"]
No tätä mä just mietin. Tiedän että tämä ns "kolmas" sukupuoli on, mutta että TOIMIVAT vempeleet? Eli voisi teoriassa siittää itse itsensä?
[/quote]toimivat vempeleet : D hahhah,olen päissään mutta tuo oli hauska
Geneettinen mosaikismi? Ei niissäkään tapauksissa taida olla täysin toimivia settejä. Muistan nähneeni dokkarin miehenä kasvaneesta henkilöstä, jolta oli aikuisiällä löytynyt sattumalta (toimiva?) munasarja, joka ei ollut yhteydessä mihinkään. Hän oli päätynyt elämään naisena, vaikka oli ulkoisesti selvästi miehekkään näköinen ja ollut armeijassa töissä.
Ööh, nyt en kyllä osaa muuta sanoa kuin että aika erikoista jos niin olisi. Joku lääkäri tänne valaisemaan??
Lienee mahdollista että kyseessä on intersukupuolinen, jolla siis molempien sukupuolten toimivat elimet.
No tätä mä just mietin. Tiedän että tämä ns "kolmas" sukupuoli on, mutta että TOIMIVAT vempeleet? Eli voisi teoriassa siittää itse itsensä?