Miehen outo käytös kaupassa
Miksi mies tekee näin?
Kun olemme kaupassa hajaantuneet eri teille hakemaan jotakin yksittäisiä tuotteita pääasiallisten ostosten teon jälkeen, emme tule yleensä sopineeksi mitään tapaamispaikkaa, vaan hakeudumme kohti kassoja, jossa on yleensä helppoa bongata toinen, jos ei ole ihan silmitön tungos. Niin tehtiin tänäänkin.
Olin itse löytänyt etsimäni ja hakeuduin kassoille. Kassojen lähellä huomasin tarvitsemiani tuotteita tarjouksessa, ja jäin tutkimaan niitä tarkemmin. Sivusilmällä huomasin, että joku pysähtyi noin viiden metrin päähän kohdalleni. Kun käännyin katsomaan, huomasin, että se oli mieheni. Hän kuitenkin käänsi juuri päänsä pois ja lähti eteenpäin. Miehellä oli hymynkare huulillaan, ja olen 99 % varma, että hän kyllä huomasi minut.
Kun tulin pois hyllyväliköstä, näin miehen etäämpänä kassoista, ja taakseen vilkaisematta hän hävisi hyllyväliin. Aikaa eri teille lähtemisestä oli jo kulunut sen verran, että luulin hänen hakeutuvan kassoille minua etsimään, oletin hänet väsyneeksi ja halukkaaksi lähtemään kotiin. Kohta mies käveli taas ohitseni, eikä ollut näkevinäänkään, vaan harppoi menemään. Mietin hetken lähtisinkö vain kylmänviileästi kassan kautta kotiin (auton avaimet olivat minulla), mutta ajattelin olla olematta lapsellinen pikku asian takia, joten yritin soittaa miehelle. Puhelin oli kiinni, ja samalla muistin sen jääneen kotiin lataukseen. Ei muuta kuin seuraamaan miestä, josko se jostakin löytyisi. Siellähän se haahuili, katsoi taas minua kohti, mutta ei ollut näkevinään. Jäin tuijottamaan, ja kun miehen katse seuraavan kerran pyyhkäisi ylitse, niin hän oli tunnistavinaan ja käveli luokseni.
Yleensä mies kyllä erottaa minut väkijoukosta ongelmitta, näössä ei ole mitään vikaa. En sanonut asiasta yhtään mitään, koska tuollainen toiminta tuntui niin uskomattoman lapselliselta. Kotona mies ei ollut puhumattomuudestani moksiskaan, tuli muina miehinä kyselemään minulta, mitä tehtäisiin illalla. Oli pakko vähän mököttää. Tässä vaiheessa mies alkaa ihmetellä mikä minua vaivaa. En edelleenkään sano mitään itse asiasta, mutta kerron olevani vihainen miehen lapsellisuudesta. Mies yrittää tivata mitä kaupassa oikein tapahtui, kun niin suutuin. Lopulta hän itse ehdottaa, että "Kävelin sitten varmaan sun ohi siellä? Mä en ihan oikeasti nähnyt sua! Mistä tässä on kysymys?"
Mies siis tiesi kyllä mistä kiikasti, eli ei ollut kaupassa näkevinään minua. Kysyin mikä ihmeen tarve hänellä on valehdella noin mitättömässä asiassa. Mies on kuin ei ymmärtäisi, kylmän viileän rauhallinen.
Veikkauksia siitä miksi mies toimii noin?
Kommentit (36)
Ekana tulee mieleen, että vinoillakseen testaa miten itse käyttäydyt. Oletkohan sinä ollut huomaamatta häntä viimeaikoina? Et ehkä tietoisesti, mutta hänestä on tuntunut siltä. Ja maksaa nyt potut pottuina.
Minun ex mieheni teki vastaavaa. Muissakin tilanteissa kuin kaupassa.
Se on ihan puhdasta vittuilua sellaisessa tilanteessa mistä mies ei pidä. Kiukuttelua. Ja erittäin lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
Kertoo hänen tunteistaan sinua kohtaan. Mietipä, jos olisitte vastarakastuneita tai jos siinä olisi hänen kaverinsa? Menisikö hän silloin "muka tuntematta" karkuun?
Me naiset annamme toisinaan miesten kohdella meitä kuin saastaa. Vaikka jonkun mielestä tällainen käytös on pikkuasia, kertoo se silti omaa kieltään millä tasolla toisen kunnioitus suhteessa on.
Miehen eräs tapa ilmaista: rakastan sinua!
Voisiko hänellä olla kasvosokeus? Mutta hän ei ole kehdannut tunnustaa sitä sinulle? Katsoin dokumentin tällaisesta sairaudesta.... Kävi vaan mielessä
Toinen pakenee katsekontaktia, eikä ole meluisassa kaupassa kuitenkaan ihan vieressä kiinni, että sille kehtaisi alkaa huutaa. Mä olin kuitenkin ainoa ihminen näkökentässä, koska oli sillä hetkellä aika hiljaista.
Sun kanssas olis kyllä tosi rasittavaa olla naimisissa! Jos se ei nyt vaan huomannut sua, ja sä teet siitä tollasen numeron.
Ehkä se vilkuili muita naisia.
Kannattaako tuosta nyt tehdä elämää suurempaa kysymystä, ota vinkkua ja relax!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:24"]
Voisiko hänellä olla kasvosokeus? Mutta hän ei ole kehdannut tunnustaa sitä sinulle? Katsoin dokumentin tällaisesta sairaudesta.... Kävi vaan mielessä
[/quote]
En mä usko tähän. Katsekontaktia juuri ei ottanut, vaan katsoi mua sivusta. Vaatteet, hiukset, olemus. Pitäisi olla tuttua.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:28"]
Sun kanssas olis kyllä tosi rasittavaa olla naimisissa! Jos se ei nyt vaan huomannut sua, ja sä teet siitä tollasen numeron.
Ehkä se vilkuili muita naisia.
[/quote]
Enkä ihmettele yhtään vaikka olisikin uutta naista jo itselleen etsimässä. Tuollainen mököttävä hiekkapilluinen lehmä kuin AP ei kyllä ole mikään menetys jos sen toiseen vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:05"]
Ja valehteli tästä miksi?
[/quote] Suomeksi: "Miksi hän valehteli (tästä)?"
Ja käytät tuollaista sanajärjestystä miksi?
Ja lisäät kysymyksesi alkuun ja-rinnastuskonjunktion miksi?
Ja monet muutkin tällä palstalla käyttävät tuollaisia kysymyslauseita miksi?
Sillä on toinen nainen (tai mies), joka ei tiedä miehesi olevan varattu. Tämä salarakas/tajatar sattui sitten olemaan kaupassa samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:05"]
Ja valehteli tästä miksi?
[/quote] Suomeksi: "Miksi hän valehteli (tästä)?"
Ja käytät tuollaista sanajärjestystä miksi?
Ja lisäät kysymyksesi alkuun ja-rinnastuskonjunktion miksi?
Ja monet muutkin tällä palstalla käyttävät tuollaisia kysymyslauseita miksi?
[/quote]
Koska olen kirjoittanut mahdollisimman oikeakielisesti niissä tilanteissa, jotka sitä vaativat. Vauva-lehden keskustelupalstalle kirjoittaminen ei vaadi sitä.
Jos tämä on ongelma, ehdottaisin että tästä lähtien kuljette kauppareissut ihan yksissä tuumin. Toinen siis työntää kärryjä ja toinen lappaa tavarat niihin. Ei takuulla tule katoamis- ja tunnistusongelmia enää!
Kasvosokeutta minäkin epäilisin. Kysy sen äidiltä tai muilta sukulaisilta ovatko he huomanneet vastaavaa. On joillekin todella ongelma tunnistaa jopa omaisiaan. Ei ole ehkä iitsekään tietoinen asiasta.
No on tuo outoa käytöstä mieheltä! Todella outoa. En koskaan ole voinut tajuta etttei tutut ihmiset muka tunnista toisiaan kaupassa tai esim. pankissa. Mun työkaveri on just tuollainen. Vaikka oltais yhtäaikaa lähdetty töistä niin 10 min päästä ei ole tuntevinaan ruokakaupassa.
Mä tulkitsen sen niin ettei hän halua tuntea mua.
Kyllä mäkin suivaantuisin jos mun mies käyttäytyisi yhtäkkiä noin.
Miehellä on suhde kaupan kassan kanssa!