Miehen outo käytös kaupassa
Miksi mies tekee näin?
Kun olemme kaupassa hajaantuneet eri teille hakemaan jotakin yksittäisiä tuotteita pääasiallisten ostosten teon jälkeen, emme tule yleensä sopineeksi mitään tapaamispaikkaa, vaan hakeudumme kohti kassoja, jossa on yleensä helppoa bongata toinen, jos ei ole ihan silmitön tungos. Niin tehtiin tänäänkin.
Olin itse löytänyt etsimäni ja hakeuduin kassoille. Kassojen lähellä huomasin tarvitsemiani tuotteita tarjouksessa, ja jäin tutkimaan niitä tarkemmin. Sivusilmällä huomasin, että joku pysähtyi noin viiden metrin päähän kohdalleni. Kun käännyin katsomaan, huomasin, että se oli mieheni. Hän kuitenkin käänsi juuri päänsä pois ja lähti eteenpäin. Miehellä oli hymynkare huulillaan, ja olen 99 % varma, että hän kyllä huomasi minut.
Kun tulin pois hyllyväliköstä, näin miehen etäämpänä kassoista, ja taakseen vilkaisematta hän hävisi hyllyväliin. Aikaa eri teille lähtemisestä oli jo kulunut sen verran, että luulin hänen hakeutuvan kassoille minua etsimään, oletin hänet väsyneeksi ja halukkaaksi lähtemään kotiin. Kohta mies käveli taas ohitseni, eikä ollut näkevinäänkään, vaan harppoi menemään. Mietin hetken lähtisinkö vain kylmänviileästi kassan kautta kotiin (auton avaimet olivat minulla), mutta ajattelin olla olematta lapsellinen pikku asian takia, joten yritin soittaa miehelle. Puhelin oli kiinni, ja samalla muistin sen jääneen kotiin lataukseen. Ei muuta kuin seuraamaan miestä, josko se jostakin löytyisi. Siellähän se haahuili, katsoi taas minua kohti, mutta ei ollut näkevinään. Jäin tuijottamaan, ja kun miehen katse seuraavan kerran pyyhkäisi ylitse, niin hän oli tunnistavinaan ja käveli luokseni.
Yleensä mies kyllä erottaa minut väkijoukosta ongelmitta, näössä ei ole mitään vikaa. En sanonut asiasta yhtään mitään, koska tuollainen toiminta tuntui niin uskomattoman lapselliselta. Kotona mies ei ollut puhumattomuudestani moksiskaan, tuli muina miehinä kyselemään minulta, mitä tehtäisiin illalla. Oli pakko vähän mököttää. Tässä vaiheessa mies alkaa ihmetellä mikä minua vaivaa. En edelleenkään sano mitään itse asiasta, mutta kerron olevani vihainen miehen lapsellisuudesta. Mies yrittää tivata mitä kaupassa oikein tapahtui, kun niin suutuin. Lopulta hän itse ehdottaa, että "Kävelin sitten varmaan sun ohi siellä? Mä en ihan oikeasti nähnyt sua! Mistä tässä on kysymys?"
Mies siis tiesi kyllä mistä kiikasti, eli ei ollut kaupassa näkevinään minua. Kysyin mikä ihmeen tarve hänellä on valehdella noin mitättömässä asiassa. Mies on kuin ei ymmärtäisi, kylmän viileän rauhallinen.
Veikkauksia siitä miksi mies toimii noin?
Kommentit (36)
Kunhan ihan v*ttuillessaan käveli ohi kun sullakaan ei kiire tuntunut olevan
Too long didn't read. Kysy siltä mieheltäs.
Ei miesparka yleensä aina ymmärrä näitä tosikkomuijia!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:03"]
Kunhan ihan v*ttuillessaan käveli ohi kun sullakaan ei kiire tuntunut olevan
[/quote]
Ja valehteli tästä miksi?
xD Ehkä se ei huomannut tai vain pilaili piristääkseen päiväänsä.
Johan on murheet. Ihan vinkkinä vastaisuuden varalle, kannattaa kertoa mikä mättää, jos toinen kysyy. Kukaan ei osaa lukea ajatuksiasi kuitenkaan.
Hommaa sille pappamallin silmälasit pidettäväksi kauppareissulla niin näkökyky paranee.
Itse varmaan nauraisin ja kiusottelisin miestä jos ei puolisoaan tunnista.
En käsitä miten olette päätyneet tuollaiseen suhteeseen.
Siis onks tälläsiä mököttäjänaisia oikeesti olemassa?? Pilaa muidenkin naisten maineen.
Hyi miten rasittavalta mököttäjäpuolisolta ap vaikuttaa. Marketeissa on paljon häiriötekijöitä ja on oikeasti mahdollista ettei mies nähnyt sinua. Mikset sanonut hänelle mitään jos huomasit hänet? Enemmän tässä mielestäni olisi miehellä aihetta mököttää jos jonkun pitäisi niin tehdä. Näit hänet muttet sanonut mitään.
no itse en näe tuttuja ennenkuin tukevat naaman eteen huutamaan "HALOO, MOI!!!" & miehelle olen soittanut vihaisena kaupassa että "mihin hittoon sie menit?!" saaden vastauksen " no ku rouva vaan paineli ohitse"..
en kuitenkaan tiedä, voisiko jostain tälläisestä olla kyse ap:n tapauksessa vai onko mies vain ku""pää
Odottaa että maksan... mitä? Osani ruokaostoksista aina, kuten tähänkin asti.
Narsisti? Mikä tää juttu nyt on?
Minusta tuo on toistuvana aika erikoista käytöstä. Jos ei ole halukkuutta asioida mun kanssa asiallisesti, niin voisi käydä keskenään siellä kaupassa sitten. Mutta sekään ei käy, pitää saada olla mun kanssa ja ei halua erota. Mutta haluaa sitten olla lapsellinen vittuillakseen, päiväänsä piristääkseen tai siksi, että on narsisti?
Valitan...miehesi on ohikävelijä, tuosta vaan pahenee.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 19:11"]
Hyi miten rasittavalta mököttäjäpuolisolta ap vaikuttaa. Marketeissa on paljon häiriötekijöitä ja on oikeasti mahdollista ettei mies nähnyt sinua. Mikset sanonut hänelle mitään jos huomasit hänet? Enemmän tässä mielestäni olisi miehellä aihetta mököttää jos jonkun pitäisi niin tehdä. Näit hänet muttet sanonut mitään.
[/quote]
Mies kääntyi pois aina, kun minä käänsin pääni häntä kohti. Ei suostunut katsekontaktiin. Ihan oikeasti selkeästi pakoili sitä. Tämä kävi hänen kanssaan kolmesti samalla kauppareissulla, ja vastaavaa on tapahtunut ennenkin.
Onneksi mun miehellä ei oo noin huono itsetunto ja heikot hermot.
Mulle on käyny niin, että mies tulee kohti ja ottaa kiinni ostoskärryistä. Minä meinaan ärähtää, koska en heti tunnistanut, että kyseessä on oma mies:-) Meillä nää otetaan huumorilla. Ei nimittäin ole mikään yksittäinen kerta. Jos oon ajatuksissani, niin en välttämättä huomaa miestä.
Eli mun mielestä sinä pulttaat ihan turhaan. Olisit itse puhunut miehellesi silloin, kun hän oli lähellä. Miksi SINÄ alat tuohon peliin, jota taidatte molemmat siellä kaupassa pelata. TAI miehesi ei oikeesti hoksannut sua. Kiljaseppa ensi kerralla samassa tilanteessa, että PEKKAA (tai mikä miehes nimi onkaan) TÄNNEPÄIN!
Ap:n lisäys: Tätä on käynyt aikaisemminkin. Silloinkin samanlaiset perustelut, kun olen kysynyt syytä ohikävelylle. Ei kuulemma nähnyt. Ei, vaikka seisoi suoraan mua kohti, ja kun minä käännän pääni häntä kohti (mun rintamasuunta on siis miehestä katsoen oikealle tai vasemmalle), mies kääntää saman tien päänsä pois.
Tekeekö joku tällaista jopa itse?