Kaksi rokotetta, silti positiivinen testi?
Kenelle tästä voi valittaa ja voiko saada korvauksia? Rokotteiden pitäisi suojata ottajaansa.
Kommentit (10)
Missään ei ole sanottu, että koronarokote antaisi 100% suojan tartuntaa vastaan.
Itse asiassa mikään rokote ei anna 100% suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole sanottu, että koronarokote antaisi 100% suojan tartuntaa vastaan.
Ei ehkä Pietarissa, mutta kyllä oikeassa maailmassa koronarokote toimii.
Kuule näistä rokotteista ei voi valittaa yhtään mistään yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä toimi.
Ohis, mutta kuinka monta ruplaa maksetaan per kulkutautimyönteinen viesti?
Eräässä keskustelussa oli ihminen kun kertoi, että heillä oli puolet perheestä rokotettu ja puolella ei ollut rokotetta ja olivat saaneet kaikki koronan. Kaikilla samat oireet niin rokotetuilla kuin rokottamattomilla. Että hyvin on saatu myytyä pelkällä mutulla totuuksia. Uskotaan totuuksina kaikenlaisia arvioita ja uskomuksia, mutta kellään ei oikeasti ole mitään tietoa koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä keskustelussa oli ihminen kun kertoi, että heillä oli puolet perheestä rokotettu ja puolella ei ollut rokotetta ja olivat saaneet kaikki koronan. Kaikilla samat oireet niin rokotetuilla kuin rokottamattomilla. Että hyvin on saatu myytyä pelkällä mutulla totuuksia. Uskotaan totuuksina kaikenlaisia arvioita ja uskomuksia, mutta kellään ei oikeasti ole mitään tietoa koko asiasta.
Seems legit.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan keskustelupalstoilta näitä asioita tutkia. Siellähän se totuus on. Not.
Eihän pidä suojata. Missään ei sanota niin. Sinä otat rokotteen koska niin on käsketty.