Ylen tulokone
Mihin ryhmään kuulut?
Yllätykseksi tuli mulle toiseksi korkein eli 9 ja miehelle 10! Pidän meitä ihan keskutuloisina.. Vuositulot brutto vuodessa 120 000 yhteensä. Meidän alueella tienataan enemmän kuin 90% alueellamme! Wtf!!
Kommentit (8)
Ei juma! Pahemmanlaatuinen lukihärö, luin että
Ylen latukone. :/
Miten laatikossa täytyy elää, jos luulee 5000e/kk tulojen olevan keskivertoa? Kai joskus luet muutakin kuin Aku Ankkaa?
Siis yhteensä brutto meillä 8400. Siitä verot pois niin käteen jää 5400. Onhan se ihan jees. Mutta ei me mitään kallista omisteta tai kovin leveästi eletä.
Ap
56% tienaa vähemmän kuin minä, 28% enemmän kuin minä... ´melko yllättävää. Mun vuositulot ovat siis 39000.
Mikähän tuo puuttuva 15 % on? Itsekin ihmettelin, että vaikka nosti tuloja kuinka, aina 15 % tienasi enemmän.
69% tienasi vähemmän kuin minä, 17% enemmän. Palkkatulot 43 000 vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 11:36"]
Miten laatikossa täytyy elää, jos luulee 5000e/kk tulojen olevan keskivertoa? Kai joskus luet muutakin kuin Aku Ankkaa?
[/quote]
Täytyy kyllä kompata tätä kommenttia. Etkä varmaan ole työntekijä, suomalaisista aika moni on työntekijöitä. Mietippä kuinka paljon yrityksessänne maksetaan työntekijöille, jos sinä toimihenkilönä tai ylempänä toimihenkilönä tienaat noin paljon. JA ihan oikeasti jos olet toimihenkilö, niin kai ymmärrät että tienaat tällöin selvästi enemmän kuin 60 % suomalaisista.
Näinhän se on. Kyllä 10k bruttona kuussa ansaitseva talous on varmasti kokonaisuutta katsottuna kärkipäässä.