Työpaikan virkistyspäivä
Kommentit (10)
Meillä on noita kerran kuussa. En koskaan osallistu, olen keski-ikäinen nainen ja meidän virkistyspäivät on kovin urheilullisia miesten juttuja... Minä jään suosiolla konttorille päivystämään :)
Tallinnan risteily, retki Turun saaristoon, luontopolku - tätä tasoa ne lähinnä on olleet.
Luontopolku, laavulla makkaran paisto, marjastusta/sienestystä, ulkopelejä, sisävesiristeily, ravintolaruokailu, korunteko-ohjausta, frisbeegolf
Ootteko saunaillassa alasti? En ikinä haluis et työkaverit näkis mut alasti, saati et tuhoaisin verkkokalvoni vahingossa näkemällä ne alasti.
Meillä on ollut seikkailurataa, lumikenkäilyä, melontaa, päivävaellusta, jousiammuntaa, museoissa vierailua ja frisbeegolfia. Yleensä joka kerta on myös käyty jossain ravintolassa syömässä tai sitten mukana on ollut tosi hulppeat eväät, jotka on sitten luonnonhelmassa nuotiolla paisteltu. Olen jo oppinut, ettei mitään väliä, mihin mennään, aina on kivaa. Vaikka joku asia vähän hirvittäisikin etukäteen (kuten esim. tuo melonta, jota pelkäsin ihan hullun lailla), niin loppujen lopuksi osallistuminen on ollut palkitseva kokemus. Ja aina oppii jotain uutta työkavereistakin.
Yleensä jotain extremeä urheilua, hauskaa! Paitsi kun tippuu ja jalkapoikki.
Voi hitsi miten kivan kuullosta. Oon hiukan kade. Tuntuu että meillä työnantajaa ei paljon kiinnosta henkilöstön hyvinvointi. Pienikin katkos tähän puurtamiseen ja arkeen tekis niin hyvää..
Jos ehdotetaan naurujoogaa, jätä väliin. Ikinä en ole ollut niin vaivaanuttavassa tilaisuudessa. Enkä osallistunut pakohuone "virkistykseen". Mua kauhistuttaa tilanne että joutuu samaan neliöön työkavereiden kanssa eikä pääse pois.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi miten kivan kuullosta. Oon hiukan kade. Tuntuu että meillä työnantajaa ei paljon kiinnosta henkilöstön hyvinvointi. Pienikin katkos tähän puurtamiseen ja arkeen tekis niin hyvää..
*kuulostaa. Kieliopin kertaus tekisi myös hyvää. :)
Saaristoristeily, urheilupäivä, saunailta, teatteri, siinä muutama näin äkkiseltään mieleen muistuvia