Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vienyt poikuutta keneltäkään?

Vierailija
31.10.2014 |

Kerro millaista oli varsinkin jos itse olit jo kokeneempi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eka kerta oli molempien eka. Oli ihan ok. Nuoria oltiin eikä se nyt hyvää seksiä tietenkään ollut mutta todella suloinen mies ja ihan mukavat muistot jäi.

Vierailija
2/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hääyönämme:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kokeneempi, kolme vuotta vanhempikin. Huomattavasti parempaa kuin kaksi osaamatonta räpeltämässä. Tämäkin on koettu. Mun mielestä on edelleen aika siistiä olla sen tyypin eka.

Vierailija
4/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä silloinen poikaystäväni oli ihan ok sängyssä (siis silloisiin kumppaneihin verrattuna, nyt kolmevitosena onneksi olen päässyt nauttimaan vähän paremmistakin rakastajista), mutta suhtautui jotenkin oudosti seksiin. Jotenkin epäluontevasti. Tiemme erkanivat melko nopeasti. Muutamaa vuotta myöhemmin sama tyyppi tuli baarissa vastaan ja kertoi, että olin vienyt silloin hänen poikuutensa. 

Vierailija
5/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelta. Siinä on sen ongelma, että kun on tyypin ensirakkaus, ne jäävät eron jälkeen takiaisiksi. Ja kolmannelle olin toinen. Muita ei sitten olekaan. 

Vierailija
6/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:39"]Oma eka kerta oli molempien eka. Oli ihan ok. Nuoria oltiin eikä se nyt hyvää seksiä tietenkään ollut mutta todella suloinen mies ja ihan mukavat muistot jäi.
[/quote]

Sama :) Seurustelimme kolme vuotta.

Vierailija
7/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa mä joskus saan.. HUOH

Vierailija
8/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kahdelta. Olihan se aika sähläämistä molempien (miesten) puolelta. Olen nyt vieläkin toisen kanssa yhdessä ja seksi on mahtavaa :)

Vierailija
9/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Puolisolta. 5-vuotta ennen kuin aloimme seurustelemaan.

Vierailija
10/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 10 jatkaa: Kiihkeää kännisäätämistä. Nykyisin loistavaa. Tuosta tilanteesta on nyt 24-vuotta...

Vierailija
11/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien eka kerta, eli joo. Yhä 4v jälkeenkin yhdessä :) En ollut uskoa poikaystäväni olevan kokematon (olin kuullut ekojen kertojen olevan tajutonta sähläämistä), mutta vuosia kestänyt uimaharrastus oli opettanut hallitsemaan lihaksia ja itse olin kuulemma luonnonlahjakkuus poskeen otessa, taito kai sekin. Oli parasta päästä opettelemaan ihan kaikki alusta kaksin. n18

Vierailija
12/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempirn eka kerta 15 kesäsinä. Yhdessä ollaan edelleen.
Luulin että sattuu kauheasti tai olisi säheltämistä mutta tuntuikon ihan hyvältä, kai osasin vaan rentoutua hyvin. Yhdessä oltiin oltu 8kk, kerettiin tutustua toistemme kroppiin hyvin ennen varsinaista yhdyntää.
Jäi erittäin hyvät fiilikset! Oli kynttilät ja kaikki ;)

Vierailija
13/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi 16 kesäsinä! olin juuri täyttänyt otsekin 16.
-13

Vierailija
14/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hyvä kokemus oli, ja nykyään olen naimisissa sen pojan kanssa.

Vierailija
15/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä, se oli jo aikuinen mies. Minä olin todellakin kokeneempi ja piti miehen takia odottaa seksin aloittamista, kun sitä niin jännitti. Hetken koittaessa se oli vähällä jänistää. Ihan peruspanemista oli, hyvin se siitä selvisi. Ero kun tuli, niin sille se taisi olla tavallista kovempi paikka juuri tuon seksin takia. Minulle hän taas oli vaan yksi monista, ei mitään ihmeellistä. Kokeilu.

Vierailija
16/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta ensimmäiseltä poikaystävältäni, ensimmäisen kanssa oli myös minun eka kertani. Oli positiivinen ja jännittävä kokemus kaikkien kanssa :)

Vierailija
17/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni vain yhdeltä. Olin tuolloin 14v ja poika 16v. Seksi oli sellaista, että poika halusi vaihtaa asentoa kokoajan. Olin kokematon sillain, että tuota ennen oli ollut vain yksi kumppani, mutta useita seksikertoja.

Vierailija
18/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veimme molempien neitsyydet samana päivänä toisiltamme.
Yhdessä nyt 16,5v.

Vierailija
19/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta on minusta todella outoa, että mun kaveri (mies, jolla poikuus tallella) vinkuu, että auta ja anna pillua. Luulin ensin, että oli vitsi, mutta aina kun nähdään aloittaa tämän vonkaamisen. Tapailen yhtä miestä ja olen tämän kaverilleni sanonut, mutta ei mene jakeluun. Lopetan kohta yhteydenpidon kokonaan. Mies 28 v., joten ymmärrän, että ahdistaa, mutta en mä oo mikään avustusjärjestö.

Meni vähän ohi aiheen, mutta tuli heti mieleen, kun tätä ketjua luin.

Vierailija
20/23 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksältäni. Eksäni oli silloin 17 v. ja minä 18 v. Itse olin harrastanut seksiä jo aiemmin. Hyvää seksiä oli ja parani vain vuosien edetessä. Seurustelimme reilu kolme vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi