Tärkeä tiedotus kappalejakoärsyyntyjille!
Vika on mobiiliversiossa. Esim. minun puhelimeni (Samsung) ei näytä viestin kappalejakoja, vaikka olisin ne laittanut.
Huomasin myös, että tietokoneella kaikki mobiilissa kirjoittamani teksti oli yhtä pötköä, vaikka kännykällä rivinvaihdot näkyivät.
Kommentit (37)
Sitä ihmettelen joskus kun tuntuu että jo kahden virkkeen mittaisista viesteistä jotkut rääkyy kappalejakoa. Miten he ovat päässeet edes peruskoulua läpi kun ovat taatusti joutuneet siellä lukemaan pidempiä yhtenäisiä kappaleita? Siitä olen vakuuttunut että yhtään kirjaa he eivät ole vapaaehtoisesti koskaan lukeneet.
Entäs jos tekee näin?
/
Vois toimia, jos kestää tuo alun kauttaviivan.
/
Tai kenties...
'
Näin?
'
Huomaamattomampi?
Jos olen ainoa, joka alkaisi käyttämään tuota tapaa, kärsisi tietty anonymiteetti. Onkohan se edes sana?
'
Piti vääntää tikusta asiaa, että pääsin kokeilemaan kunnolla. :)
Yleinen sääntö äikässä ainakin ennen muinoin oli, että kappale vaihtuu, kun asia/näkökulma vaihtuu. On ihan turhaa erottaa jokainen virke omaksi kappaleekseen!
Voin minäkin tehdä noin.
.
Öitä :)
Mä taidan myös ruveta käyttämään tuota mobiiliversiossa. Ihan hyvä idea.
.
Saa nähdä tuleeko tästäkin sit valituksia ;)
Kokeilen minäkin onnistuuko kappslejaon tekeminen jollakin välimerkillä, kun ei ylläpidolla näytä olevan mitään kiinnostusta asiaa korjata.
.
Toimiiko siis pelkkä piste?
Sovitaanko kappslejaon lyönniksi siis piste? Jos kaikki käyttävät samaa, niin ei se anonymiteetti kärsi.
.
Näyttää ihan kohtuulliselta.
Eipä tullut piste edes mieleen. Käytin heittomerkkiä.
.
Mutta piste sopii ihan yhtä hyvin. Nyt vaan keskustelussa käyttöön, niin saadaan puhelimella kirjoittajien tekstin rakenteellinen tasa-arvo takaisin! ;)
-5
Tämä passaa.
.
Eläköön PISTE, pilkunnussinta on jo niin sou lääst minit!
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 01:04"]Testaan:)
Testaan :)
Toimiiko?
[/quote]
Ei toiminut edes 4 tyhjää riviä välissä.. :(
Painakaa välilyöntiä kun lyötte tyhjän rivin.
Toimii mobiiliversiollakin:)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 01:32"]pakko
testata
[/quote]
16:n kikka
toimii!
Painan siis välilyöntiä.
Ja tuliko nyt kappalejako?
Joo, tosi ärsyttävää. Eipä näy Lumiallakaan. Kokeilin laittaa kaksi tyhjää riviä väliin mutta pötkönä näkyy silti :(