Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveydestä avautuminen julkisuudessa

Vierailija
30.10.2014 |

Taas hehkutetaan kuika mahtavaa ja upeeta on , kun avoimesti kertoo mielenterveysongelmistaan, kuten Salovaara äsken ELCrewssa. Antakaas olla jos menet työyhteisössä, harrastuspiirissä tai ylipäätänsä missään kertoilemaan omasta mielenterveysongelmasta, niin saat päällesi ainoastaan vaivautuneita katseita ja asian äkkiä sivuuttamista. Eli se siitä "hienoa kun avauduit-paskasta"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjät saavat avautua. No, ne saavat tehdä mitä tahansa muutakin.

Vierailija
2/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla oudot piirit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin aivan hyvin avautua, jos pitkälle menisi. Minua ei haittaisi tippaakaan, jos menettäisin työni tai "maineeni". En välitä muiden mielipiteistä.

Vierailija
4/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinä menee aikansa ja vaaditaan noita julkisuuden edelläkävijöitä vielä enemmän, ennen kuin tavikset oikeassa elämässäkin suhtautuvat mutkattomasti. Tosin musta olisi aika noloa kuunnella jotain "hienoa kun avauduit"-tuubaa jos tulisin suoraan kertoneeksi ongelmistani. Mutta mullakaan ei ole mitään menetettävää joten saatan mainita aika helposti.

Vierailija
5/5 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap ilmeisesti tarkoitti juuri sitä, että julkkisten avautumiset ovat hienoa ja upeata, mutta käytännössä tavisten kanssa on aivan päinvastaista. Olen samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi