Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin ujouteni takia unelmieni miehen :(

Vierailija
30.10.2014 |

Anteeksi jo valmiiksi, puran vain pahaaoloani tähän ja jatkan sitten matkaani :( 

Olen suht sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen, mutta jos olen ihastunut johonkin niin jostain syystä katselen seiniä kun hän tulee vastaan, välttelen kaikkea kontaktia jne. (en todellakaan tiedä miksi) Noh, joka tapauksessa.. Olin työpaikalla samassa projektissa erään aivan ihanan miehen kanssa 14 viikkoa, minulla oli koko tuo aika aikaa kertoa miehelle, että haluaisin tutustua paremmin.. Mutta mitä teen minä.. Jos mies tuli jotain minulle juttelemaan niin suunnilleen pakenin paikalta. 

Tuo projekti loppui viikko sitten ja mies muutti takaisin omalle paikkakunnalleen.. Nyt jälkikäteen sain työkaverilta kuulla, että tuo mies oli myös toivottaman ihastunut minuun, muttei uskaltanut juurikaan minua lähestyä kun vaikutin niin väliinpitämättömältä häntä kohtaan. 

Olisiko kellään ihan käytännön vinkkejä siitä, miten tämmöisestä voisi päästä eroon? Mikä mua vaivaa kun en uskalla ottaa kontaktia ihastuksiini? Eikä ollut edes ensimmäinen kerta, kun mies jättää leikin sikseen, kun luulee, ettei mua yhtään kiinnosta, vaikka todellisuudessa en mitään muuta ajattelekkaan kuin sitä miestä. :(

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Minulla on ihan sama ongelma ! En tiedä mitä voimme tehdä asialle....

Se on todella raastavaa :(

Vierailija
2/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanlainen. Ja kas vaan... sinkku.

Laita neutraali viesti, kysele kuulumisia. Siitä se sitten lähtee eikä mene liian rajauksia heti eka viestissä. Toinen on, että keksit jotain duuniasiaa ja siihen saatteeksi mainitset kuinka kivaa llinen projektissa ja sääli, että läks. Että jos vois joskus treffata tms.

Vierailija
4/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
5/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 22:35"]

Jos et halua vaikuttaa ujolta, laita viesti että kiinnostaisi nähdä vapaallakin, ja että laitat viestin nyt koska et halunnut että se vaikuttaisi teidän työkuvioihin.

[/quote]

Mikä helkkarin hinku teillä on lähtökohtaisesti valehdella toiselle? Yksi sankari tarjosi aapeelle runoilua aiheesta "ei kiinnostanu silloin mutta nyt kiinnostaa", joka on paitsi pötyä, niin karkoittavaa. Ja miksi pitää esittää ei-ujoa, kun sellainen vain hämää toista tulkitsemaan edelleenkin väärin.

Näin sen pitää mennä:

-tunnusta ujoutesi

- tunnusta ihastuksesi

- pahoittele hölmöyttäsi

Näin estät toista pelkäämästä vielä itseäsikin enemmän, kun toinenkin kerran on ujo. Paljastat oman arkuutesi, ja hivelet itsetuntoa. Jos toisella on muuta meneillään, sillehän ei mitään voi. En taida tuntea yhtään miestä, johon tuollainen ei vetoaisi.

-

Vierailija
8/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin  sanoa, että ihanaa, kohtalotoveri! Mutta tässä ei kyllä ole mitään ihanaa :( :D ap

Vierailija
9/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa vaan vastaat toisen eleisiin vaikka se sinua ahdistaakin. Ei ihmisen ole pakko alistua siihen että jos ujostuttaa ja pelottaa, niin juoksee tilanteesta karkuun. Sitä voi jäädä vaikka pelottaakin, ja hymyillä ja jutella. Kyllä se pelko ja ujostutus siitä katoaa kun vaan alkuun jään murtaa. 

Naiselle tilanne on sinänsä helpompi kuin miehelle, ettei naiselta yleensä odoteta ensialoitteita. Tuossa sinunkin tilanteessa varman olisi riittänyt, jos et olisi vältellyt kontaktia ja suunnilleen juossut karkuun kun mies tuli juttelemaan. Olisit vaan hymyillyt vähän kun mies katsoo, ja jäänyt juttelemaan -jäykästikin- kun mies tuli juttelemaan. Nämä asiat on ihan mahdollista tehdä vaikka jännittäisikin.

Vierailija
10/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aivot on ihan omaa luokkaansa :D

"olen kiinnostunut, joten esitän välinpitämätöntä"

http://www.quickmeme.com/img/45/45f26fa30cd9d8e3d05c7d81bb27713ec3d32f3545022252e77a07ce1cdc71f4.jpg

Vierailija
11/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat mieheen jotenkin yhteyttä, niin lähetä hänelle viesti missä sanot että olit ihastunut, mutta ujona naikkosena et uskaltanut tehdä asian hyväksi mitään. Jos hän innostuu asiasta, niin homma on selvä. Jos ei, niin mitä väliä, ette näe toisianne enää ikinä. Hanki miehen yhteystiedot jos mahdollista!

t.mies

Vierailija
12/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vasta viikko on kulunut, ei kai peli ole suinkaan menetetty? Lähetä vilpitön sähköposti perään, että harmittaa, kun olisit halunnut tutustua paremmin. Ei kai sen nyt pitäisi olla vaikeaa, kun kerran tiedät, että mieskin oli kiinnostunut sinusta.

Vierailija
13/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes vastaaja puhuu asiaa. Ota mieheen yhteyttä. :)

Vierailija
14/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa kokeneeni tuon toisen puolen asiasta. Olin korviani myöten ihastunut mieheen, jonka tunteista en saanut selvää, mutta lopulta tulkitsin, ettei hän kuitenkaan minua halunnut. Nyt selvisi että hänellä olikin ainakin jotain tunteita  minua kohtaan, ja itsehän olen tässä välissä ehtinyt naimisiin, tehnyt lapsia ja hukuttautunut asuntovelkaan. 

*hakkaa päätä seinään*

Vierailija
15/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta! Taidan lähettää hänelle vielä viestiä. Tosiaan kun tuskin tapaamme enää koskaan (siis työn merkeissä) niin taidan ottaa riskin. Eipähän tarvitse myöhemmin miettiä mitä tässä olisi voinut käydä. Nyt pitää vain miettiä, minkälaisen viestin pistän, etten tee itsestäni ihan hölmöä. ap

Vierailija
16/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä!

Vierailija
17/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:57"]

Jos saat mieheen jotenkin yhteyttä, niin lähetä hänelle viesti missä sanot että olit ihastunut, mutta ujona naikkosena et uskaltanut tehdä asian hyväksi mitään. Jos hän innostuu asiasta, niin homma on selvä. Jos ei, niin mitä väliä, ette näe toisianne enää ikinä. Hanki miehen yhteystiedot jos mahdollista!

t.mies

[/quote]

Muuten komppaan mutta älä sano itseäsi naikkoseksi :D Äläkä ämmäksi tai pimuksi :D

Vierailija
18/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa komppaan, jos kuulit kaveriltasi että mies oli myös kiinnostunut, niin turha sitten muita yrittää ennenkuin olet ottanut häneen yhteyttä vaikka sillä sähköpostilla taikka tekstarilla.

Taisitte molemmat olla turhan ujoja ;)

Vierailija
19/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 22:00"]

Kiitos rohkaisusta! Taidan lähettää hänelle vielä viestiä. Tosiaan kun tuskin tapaamme enää koskaan (siis työn merkeissä) niin taidan ottaa riskin. Eipähän tarvitse myöhemmin miettiä mitä tässä olisi voinut käydä. Nyt pitää vain miettiä, minkälaisen viestin pistän, etten tee itsestäni ihan hölmöä. ap

[/quote]

Älä mieti liikaa. Ei mies analysoi sun viestiä kovinkaan tarkkaan ja hylkää sua siksi että siellä on kirjoitusvirhe tai avoin tunustus tunteista. Hölmö on söpö ja söpö on hyvä.

Vierailija
20/38 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaikka sille miehelle että tajusit jälkikäteen että olisit sittenkin halunnut tutustua häneen. Tai ihan sama mitä kirjoitat, eiköhän viesti tule selväksi joka tapauksessa. Muista että silloin kun ihminen etsii rakkautta, niin kaikki keinot ovat sallittuja.

t.6