Jäisitkö sinä huonosti palkattuun työhön,
jossa on luonteeltaan julma ja epärehti esimies, vai jättäytyisitkö työttämäksi ja alkaisit etsiä jotain muuta työtä/muuta ratkaisua, ilman jatkuvaa mielipahaa, jota tuo kyseinen työ lähinnä esimiehen käytöksen vuoksi aiheuttaa?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 21:38"]jossa on luonteeltaan julma ja epärehti esimies, vai jättäytyisitkö työttämäksi ja alkaisit etsiä jotain muuta työtä/muuta ratkaisua, ilman jatkuvaa mielipahaa, jota tuo kyseinen työ lähinnä esimiehen käytöksen vuoksi aiheuttaa?
[/quote]
mietin samaa. Suht ok palkka, esimies on kiusaaja jota en kestä yhtään. Kivat työkaverit kyllä. En tiedä mitä teen. 
Sinuna jättäisin työn kos kerran palkkakin huono.
Saisitko liitolta korvauksia jos lähtisit? Muutenhan tulee karenssia, jos uutta työtä ei heti löydykään.
Mutta itse olen lähtenyt tuollaisesta työpaikasta ovet paukkuen pois ja heti sain kyllä uuden. Olen lähihoitaja.
Uuden työn saa helpommin, kun hakiessaan on töissäoleva kuin jos olisi itse irtisanoutunut työtön.
En siis irtisanoutuisi ennen kuin uusi paikka on hommattuna.
Itse lähdin, vaikka ei ollut uutta paikkaa...en olisi kestänyt enää. Päätin, että arvostan mielenterveyttäni niin paljon etten halua menettää sitä tuossa paikassa!
Mikä ala? Millä tavalla hankala esimies? Ollaankohan oltu samassa työpaikassa...
Jos muita töitä olisi tarjolla, niin toki vaihtaisin paikkaa. Jos kuitenkin olisi tilanne, että on hyvin vaikea saada töitä, lähtisin vain siinä tapauksessa että oma jaksaminen olisi oikeasti uhattuna. Aika pitkälle yrittäisin vaan olla välittämättä esimiehestä ja kestää.