Löysin aika ikävän sivuston, lasten kaltoinkohtelua koskevista linkeistä.
Tuolla ihan hirivttäviä tositarinoita maailmalta, joita (onneksi) sentään ei Suomessa tuossa mittakaavassa satu. Joitakin surullisia yksittäistapauksia lukuunottamatta.
mutta siis, ei ole mitään kevyttä matskua, älä lue jos et halua tietää Pahuudesta.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:26"]
ja tuo, että äiti piipahtaa 15min naapurissa ja sillä välin veli (siis lapsen eno) tappaa taaperon, paloittelee sen ja tunkee osat uuniin? WTF???
[/quote]
Tosi "kiva" äitille. Uunista tuli outo haju, kurkkasi sinne ja kas, siellä oli oma muksu palasina kypsymässä. Ei oikeesti tiiä itkeäkö vai nauraa enää, jotenkin mitä enemmän näitä lukee, sen enemmän turtuu. Miten maailmassa voi tapahtua edes mitään näin hullua?
Kyllä maailmassa riittää sairaita ihmisiä:(
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 07:32"]
[/quote]
Näköjään. Mutta ihn vakavasti mietin, MIKÄ saa ih isen vinksahtamaan noin pahasti, että kykenee tuollaisiin täysin epäinhimillisiin tekoihin? Mua on itseä hakattu vauvasta teiniksi (koko sen ajan kun asuin kotona), käytetty seksuaalisesti hyväksi, koulukiusattu niin pahoin että jouduin vaihtaa koulua, (olen kohta 40v)pahoinpidelty niin henkisesti kuin fyysisesti kiihkouskovaisen skitsofreenikkoäitini taholta, ja se näkyy mussa edelleen, toistuvana masennuksena ja itsetuhoajatuksina, addiktioalttiutena, ahdistuneisuushäiriöinä, sosiaalisena fobiana,jokaöisinä painajaisina, välillä unettomuutena, paniikkihäiriönä etc.. Mutta siis ikinä, ikinä ei ole tullut mieleenkään vahingoittaa ketään muuta kuin korkeintaan itseäni. Päinvastoin, kaikki pienemmät ja heikommat ja kaltoinkohdellut eläimistä lähtien saa mun sympatiani ja toiminkin vapaaehtoistyössä heidän auttamisekseen, sekä lahjoitan kuukausittain ison osan palkastani hyväntekeväisyyteen.
Tiedän, että mun tausta on poikkeuksellisen rankka (mm. moni psykiatrini on alkanut itkemään), niin mitä noilla tekijöillä on taustalla? Eihän kukaan voi olla syntyjään vaan PAHA? Eihän?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 07:32"]
[/quote]
Näköjään. Mutta ihn vakavasti mietin, MIKÄ saa ih isen vinksahtamaan noin pahasti, että kykenee tuollaisiin täysin epäinhimillisiin tekoihin? Mua on itseä hakattu vauvasta teiniksi (koko sen ajan kun asuin kotona), käytetty seksuaalisesti hyväksi, koulukiusattu niin pahoin että jouduin vaihtaa koulua, (olen kohta 40v)pahoinpidelty niin henkisesti kuin fyysisesti kiihkouskovaisen skitsofreenikkoäitini taholta, ja se näkyy mussa edelleen, toistuvana masennuksena ja itsetuhoajatuksina, addiktioalttiutena, ahdistuneisuushäiriöinä, sosiaalisena fobiana,jokaöisinä painajaisina, välillä unettomuutena, paniikkihäiriönä etc.. Mutta siis ikinä, ikinä ei ole tullut mieleenkään vahingoittaa ketään muuta kuin korkeintaan itseäni. Päinvastoin, kaikki pienemmät ja heikommat ja kaltoinkohdellut eläimistä lähtien saa mun sympatiani ja toiminkin vapaaehtoistyössä heidän auttamisekseen, sekä lahjoitan kuukausittain ison osan palkastani hyväntekeväisyyteen.
Tiedän, että mun tausta on poikkeuksellisen rankka (mm. moni psykiatrini on alkanut itkemään), niin mitä noilla tekijöillä on taustalla? Eihän kukaan voi olla syntyjään vaan PAHA? Eihän?
[/quote]
kyllä voi olla. niitä on paljonkin. tsemppiä ja sympatiaa sulle, kirjoituksesi kosketti.
Mua itketti eniten tuo kehitysvammainen pikkupoika, jonka isä oli hakannut ja paloitellut ja vienyt lapsen irtileikatun pään pihalle odottamaan kotiin palaavaa äitiä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:00"]
Mua itketti eniten tuo kehitysvammainen pikkupoika, jonka isä oli hakannut ja paloitellut ja vienyt lapsen irtileikatun pään pihalle odottamaan kotiin palaavaa äitiä.
[/quote]
ihana isä/kumppani
ihme että tää ketju on täällä vielä
oi kiitti paljon tästä ketjusta ja heruttelulinkistä, nyt kuluu tän mamman päivä taas mukavasti =)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 18:23"]
no hyi, pahin ehkä oli tuo 5v tyttärensä raiskannut ("peräsuoli revitty auki") muslimi-isä, lapsi palovammoilla ja muutenkin hakattu ja raiskattu kriittiseen kuntoon, lopulta sitten vammoihinsa kuoli. Ja isää ei rangaista kun oli "hyvä muslimi" ja yhteisön arvostettu jäsen.. voi oksetus
mutta kiitti linkistä. oli silmiä avaavaa. tääkin aloitus varmaan kohta poistuu kun mammoja järkyttää liika realismi
[/quote]
Lasta oli "raiskattu kaikkialle", niin rajusti että selkäkin oli murtunut? Ja kylkiluut paskana hakkaamisesta? Mitä vittua? Oma isä? Joo en taas tajua mitään. Pitikin mennä lukemaan