Testaa, tunnetko taloutta paremmin kuin suomalaiset keskimäärin
Mä olen pitänyt aina itseäni talouden ymmärtämisessä aivan idioottina, mutta tulokseni oli 10/11, "tunnet taloutta erinomaisesti". Heh. Joko tuo testi oli aivan liian helppo tai sitten mä olen (jälleen) aliarvioinut osaamiseni jossakin asiassa. Kyllä alkupään kysymykset ainakin olivat mielestäni ihan naurettavan helppoja. Ja mä ihan oikeasti luulin olevan aivan vajakki talousasioissa.
Kommentit (11)
No, joo oli kyllä helppo. Ei valitetettavasti tee susta ap talousneroa. Tosin aika järkyttävää, että alle puolet ties viitoskysymyksen vastauksen, mikä on ihan perusmatikkaa..
Testi on liian helppo. Vaikea tuosta on saada muuta kuin 11/11, mutta näköjään AV-mammoilta sekin onnistuu.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:36"]
No, joo oli kyllä helppo. Ei valitetettavasti tee susta ap talousneroa. Tosin aika järkyttävää, että alle puolet ties viitoskysymyksen vastauksen, mikä on ihan perusmatikkaa..
[/quote]
Samaa ihmettelin.
ap
9/11. Tai oikeammin 10/11, koska yhdessä kysymyksessä tajusin vastanneeni väärin juuri kun klikkasin vastausta, ennen kuin näkyi vastasinko oikein vai väärin. Ja luulin myös, etten ymmärrä taloudesta juuri mitään.
Kyllä oli ihan tosi helppoja kysymyksiä. Opetan yläkoulussa matikkaa ja minun oppilaani suoriutuisivat testistä. Nyt on vielä sopivasti prosentti-jakso meneillään. Pitääpä teettää tunnilla :)
Vain kaksi viimeistä piti miettiä ja ne meni pähkäilyssä väärin. Muut olikin perustietoa.
Viimeinen meni väärin. Alkupää oli enemmänkin matikkaa kuin taloustietämystä.
11/11, aivan tajuttoman helppo. Tosin kyllähän tollaset pitäs jkaisen peruskoulun suorittaneen jo tietää ja osata.
7/11 ja olen käynyt vaan lukion enkä sijoittanut koskaan
10/11.
Tyhmä inflaatio-kysymys, vastasin väärin kun en lukenut kunnolla. :(