Onko muille provoilijoille käynyt koskaan näin?
Meinasin aloittaa provon. Olin kirjoittanut sitä huolella viimeiset 10 minuuttia yksityiskohtia hioen. En mainitse provon aihetta tarkemmin, mutta se liittyi miesten "paremmuuteen" ja naisten "huonommuuteen" eräässä asiassa. Tekaistuja ja mielikuvituksellisia provokatiivisia satuja siis kirjoittelin.
Sitten kun sain sen valmiiksi, minua alkoi hävettää. En pystynyt painamaan "lähetä"-nappia. En halunnut aiheuttaa mielipahaa ihmisille. Kaduin ja pyyhin tekstin. Aloitin sen tilalla tämän. Ei provoa tänään minulta :( Sen sijaan toivotan kaikille hyvää päivänjatkoa =)
Mikä minulle on tullut?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:15"]
Kyllä sut tunnetaan, ap. Voisin esittää yhden kysymyksen, johon REHELLISESTI vastatessasi osoittaisit minun olevan tässä täysin oikeassa. Mut en mä jaksa.
[/quote]
Kysy nyt, kun aloitit?
Kyllä nyt on joku vialla. Jokaisen tasapainoisen ihmisen pitäisi kyetä julkaista provo, oli se sitten röyhkeä, loukkaava, naurettava tai mitä tahansa.
Suosittelen mielikuvaharjoittelua. Sulje silmät, kuvittele että olet mukavassa ympäristössä ja näe edessäsi tietokonehiiren näppäin jota painat raivokkaasti yhä uudestaan. Jos tämä ei toimi, mene terapiaan.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:25"]
Kyllä nyt on joku vialla. Jokaisen tasapainoisen ihmisen pitäisi kyetä julkaista provo, oli se sitten röyhkeä, loukkaava, naurettava tai mitä tahansa.
Suosittelen mielikuvaharjoittelua. Sulje silmät, kuvittele että olet mukavassa ympäristössä ja näe edessäsi tietokonehiiren näppäin jota painat raivokkaasti yhä uudestaan. Jos tämä ei toimi, mene terapiaan.
[/quote]
Tätä pelkäsinkin :(
-ap
Kyllä sut tunnetaan, ap. Voisin esittää yhden kysymyksen, johon REHELLISESTI vastatessasi osoittaisit minun olevan tässä täysin oikeassa. Mut en mä jaksa.