Naisen täydellinen tyydytys
Nainen, montako peräkkäistä yhdyntää tarvitset/haluaisit saavuttaaksesi täydellisen tyydytyksen?
Kommentit (46)
Tuskin nainen on niin yksinkertainen otus, että pelkkä penetraatio ja orgasmien määrä olisi ratkaisevaa. Ainakin itse miehenä pidän halailusta, koskettelusta, hyväilystä ja muusta intiimistä yhdessäolosta. Yhdyntä on vain yksi osa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se ihan nahty, kuinka miehet palstalla jankuttavat, ettää naisen saatava vain pelkällä yhdynnällä. Rikö se ole kovin mies- ja kalukeskeitä ajattelua? Ei sen naisen nautinnolla siis ole väliä oikeasti, vain sillä miten sen pitäis tulla. Hyvin ikävää. Ja varsinkin se kirottu klitoris, joka kuitenon on se nutinnon lähde, siitä ei saa puhua, eikä sitä pidä edes koskeakkaan!! Se on minusta (minusta siis) järkyttävää.
Mitä sä nyt taas vouhkaat?
Onko ikinä tullut mieleen katsoa peiliin ja miettiä, että olisikohan sinussa se vika miksi niitä alapeukkuja sataa?
Tämä teksti on kuitenkin saanut ketjussa 11 yläpeukkua ja vain yhden alapeukun, vaikka tässä tulee hyvin ilmi ettei pelkkä yhdyntä ole se juttu:
”En yhtään peräkkäistä yhdyntää, mieluiten hyvää suuseksiä ja sormetusta jonka päätteeksi sitten yhdyntä.”
Että olisikohan tavassasi ilmaista asioita jotain vikaa?
Tässäkin ketjussa heti eka viesti sun rasittava tappeluviesti jota ei jaksa edes lukea.
Itse kun mietin viimeistä pidennettyä viikonloppua rakkaani luona niin en osaa laskea sitä määrää mitä sain, se oli vain jatkumo missä asiat seurasivat toisiaan ja välillä nukuttiin muutama tunti, välillä vähän syötiin.
Ei aavistustakaan kuinka paljon vierähti aikaa suudellessa, hyväillessä tai että montako varsinaista yhdyntää oli tai montako orgasmia sain. En edes yrittänyt laskea, nautin jokaisesta hetkestä.
Ei minulla ollut missään vaiheessa tyydyttymätön olo, ei kuitenkaan myös missään vaiheessa olo että olisin täysin tyydytetty, että en haluaisi enää lisää. Muutaman kerran sain niin ison O:n että hetken piti henkäistä vain miehen sylissä maaten. Olisin varmasti voinut jatkaa niin vielä päiväkausia, mutta minun piti sitten lähteä. Paikat oli aika herkillä mutta ei sillä tapaa, että olisi tehnyt huonoa. Lähinnä niin, että olin hyvinkin virittyneenä ja valmiina jatkamaan ja jatkamaan.
Yllä olevaa koin nuorena monastikkin.Nyt vanhempana kaikki jotenkin muuttunut, en tiedä miksi. Orgasmit syventyneet, pidentyneet, ja enpä osaa kuvata enempää. Myös miehen orgasmit pidentyneet kovasti hyvä toki. Kaikki jotenkin syvempää nyt, ei haalistunut yhtään, paranee vain.
Onko muilla vanhemmilla pareilla käynyt noin?
Itse seksuaalisena naisena haluan muutaman kerran putkeen ainakin. Jos haluaa tehdä luksus yön niin 6 kertaa putkeen. Myös nuolemista alhaalta kiitos
T nainen 29
Minun miehelleni riittää "kertalaaki" - valitettavasti. Useamman yhdynnän seksisessioita meillä ei ole ollut enää aikoihin; ne oli ihania ja kaipaan niitä. Haluaisin jatkaa rakastelun jälkeen hellimistä ja kiihottua uudelleen ja uudelleen....
3
Miten teillä vanhemmat parit, onko teillä intoa useampiin peräkkäisiin yhdyntöihin?
N 58
Kerrasta poikki täälläkin. En ole koskaan tullut yhdynnässä kuin kerran. Jos vaan mies pystyisi jatkamaan jonkin ajan kukuttua laukeamisensa jälkeen niin olisipa ihanaa, mutta kun ei vaan voi. Ehkä "ongelma" on vähän siinä että tykätään tehdä paljon kaikenlaista hyvää toisillemme ennen yhdyntää ja se yhdyntä on ikään kuin finaali. Jos hyväilisin miestäni hieman vähemmän käsillä ja suulla niin ehkä silloin pystyisi panemaan pidempään ja voisin saada useamman kuin yhden orkun yhdynnässä. Toki saatan saada niitä useamman jo ennen yhdyntää mutta nimenomaan yhdynnässä saadut ovat mulle niitä kaikkein nautinnollisimpia.
Aloittaja taitaa olla niitä "minuutti munia". Itse panen naista noin 1-6 tuntia kerralla. Tunnin kestän ilman mällien lentämistä hyvinkin. Kokemus tuo kestoa ja sen hallitsemista. Pikkupojat taasen ruiskivat heti kun tissit näkevät.
Yksi ihana, tunteikas sessio riittää. Laukean tosi harvoin useampia kertoja putkeen (= <1h sisään). Eli laatu korvaa määrän siinä mielessä.
Vaimo saanut vaikka kuinka monta kertaa täydellisen tyydytyksen mikä päättynyt orgasmiin yhdynnässä, jossa lähdetty yhdessä radalle avaruuteen. Hän on aina ollut lähinnä kerranlaukeava, kerran ja kovaa. Yhdynnöissä ei ole montaa minuuttia mennyt, eikä enempää ole halunnut. Joskus suostunut uusintaan minua miellyttääkseni jos mulla on vielä seissyt uudestaan. Hänen paikat eivät ole kestäneet pitkää naimista muutenkaan. Voihan se olla, että isolla tulee kerralla pannuksi nopeammin. Mistä sen tietää kun ei ole kokemusta. Mutta sovittu keskenämme, molemmat saaneet mitä halumneet.
Onhan tuo otsikko jo asenteellien "montako YHDYNTÄÄ" nainen tarvitsee ja samassa yhteydessä sanotaan täydelliseen tyydytykseen.
Eli muulla tavoin ei voi saada,ja jos muuta väittää on joku "rikkuri"
Finsex sanoo, että 46 % naisista saa yhdynnässä (ei kerrota siitä, onko mukana myös lelu tai käsi..) joten 54 % ei saa.
Tottakai jokainen saa saada yhdynnässä jos kerran saa, ei siinä muita tarvitsekkaan ajatella, tai prosentteja.
Tuo yhdyntäkeskeisyys on ärsyttävää, ja lokeroivaa. Ikäänkuin nainen ei voi saada täydellistä nautintoa ilmankin yhdyntää.
Ja siis tämäkin ketju nyt sitten kai pilalla...
...ja miehistä 96% saa yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
...ja miehistä 96% saa yhdynnässä.
Mihin tuo viisaus liittyy?
Täysin tyydytetty olen pitkästä sessiosta, jossa on yhdyntää useissa eri asennoissa monta kertaa ja näiden lisäksi suuseksiä puolin ja toisin sekä sormiseksiä. Ideaalinen sessio kestää n 1,5 tuntia ja vähintään puolet siitä on yhdyntää. Myös lelut ovat mukana.
Mutta uusinta maistuu minulle kyllä.
Ja minäkin laukean useasti, jo tuon yhden session aikana useita, useita kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Täysin tyydytetty olen pitkästä sessiosta, jossa on yhdyntää useissa eri asennoissa monta kertaa ja näiden lisäksi suuseksiä puolin ja toisin sekä sormiseksiä. Ideaalinen sessio kestää n 1,5 tuntia ja vähintään puolet siitä on yhdyntää. Myös lelut ovat mukana.
Mutta uusinta maistuu minulle kyllä.
Ja minäkin laukean useasti, jo tuon yhden session aikana useita, useita kertoja.
Entäs liukkarin käyttö ja kissan ulos päästäminen
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla niitä "minuutti munia". Itse panen naista noin 1-6 tuntia kerralla. Tunnin kestän ilman mällien lentämistä hyvinkin. Kokemus tuo kestoa ja sen hallitsemista. Pikkupojat taasen ruiskivat heti kun tissit näkevät.
Kyllä minäkin kestät, mutta että ihan kuusi tuntia. Luulisi, että naisella alkaisi paikat jo olemaan aika hellät kuuden tunnin panemisen päätteeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin kestät, mutta että ihan kuusi tuntia. Luulisi, että naisella alkaisi paikat jo olemaan aika hellät kuuden tunnin panemisen päätteeksi...
Joo 6h. Taitaa olla yhtä intohimoista kuin maratonin juoksu. Kenenkä naisen pillun limakalvot kestää moista rääkkiä, ei kenenkään. Muussa tapauksessa kalu ei edes hankaa reunoja. Alan ymmärtämään miksi naiset haluaa isoa ja paksua. Saavat kaiken hankauksen ja kiihoituksen tiivistettyinä muutamiin minuutteihin. Sen ja orgasmin jälkeen on pantu olo ja voi tyytyväisenä käpertyä miehen kainaloon.
Vastaan ohi kysymyksen, eli mikä tyydyttää minut parhaiten.
Varmaan lapsivapaa loma yhdessä miehen kanssa ja paljon seksiä ja itsetyydytystä. Näitä on joskus ollut ja määrä lisää määrää ja määrä lisää laatua. Olen vahva libidoinen nainen.
Eniten itse tykkään sormilla tehtyjen g-pistelaukeamisten ja klitorisorkkujen vuorottelusta. Yhdyntää korkeintaan kerran tai pari päivässä, siitä en tule, mutta onhan se ihan kivaa. Tosin omaa kuntoa se kysyy aina, koska se on aina meillä ratsastusta. Ei yhdyntä siis tyydytä minua, se lisää tyydyttymisen tarvetta. Useimmin haluan sen jälkeen hieroa itselleni itse, en halua silloin apuakaan, koska itse teen sen helpottavan orkun nopeiten. Joku tähän sanoo, että miksi en hiero klitorista yhdynnän aikana, tai mies... No se ei tunnu hyvältä, ei sovi sormi, ja tuntemus lähinnä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan ohi kysymyksen, eli mikä tyydyttää minut parhaiten.
Varmaan lapsivapaa loma yhdessä miehen kanssa ja paljon seksiä ja itsetyydytystä. Näitä on joskus ollut ja määrä lisää määrää ja määrä lisää laatua. Olen vahva libidoinen nainen.
Eniten itse tykkään sormilla tehtyjen g-pistelaukeamisten ja klitorisorkkujen vuorottelusta. Yhdyntää korkeintaan kerran tai pari päivässä, siitä en tule, mutta onhan se ihan kivaa. Tosin omaa kuntoa se kysyy aina, koska se on aina meillä ratsastusta. Ei yhdyntä siis tyydytä minua, se lisää tyydyttymisen tarvetta. Useimmin haluan sen jälkeen hieroa itselleni itse, en halua silloin apuakaan, koska itse teen sen helpottavan orkun nopeiten. Joku tähän sanoo, että miksi en hiero klitorista yhdynnän aikana, tai mies... No se ei tunnu hyvältä, ei sovi sormi, ja tuntemus lähinnä ärsyttää.
Ai on siis ihan oikeasti olemassa nainen, joka ei saa yhdynnässä.
On taas jonnet asialla! Seksissä jos missään pätee, että määrä ei korvaa laatua.