Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi seksileluja??

Vierailija
30.10.2014 |

Oletteko hankkineet miehellenne leluja?  

Onko teillä yhteisiä leluja molemmin puolin vai vaan naisella? Ostin miehelleni syntymäpäivälahjaksi tuon kehutun  fleshlightin STU ja on ukko ollut mahottoman tyytyväinen :) saa pitkitettyä laukeamistakin tuon avulla

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlightia olen miettinyt itsekkin hankintalistalle

mies

Vierailija
2/16 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytellään paljon puolin ja toisin anustappeja ja dildoja. Mieskin tykkää anustapin tuomasta mielihyvästä ja ollaan ajateltu hankkia tuollainen bad boy eturauhaskiihotin miehelle koska onhan se epäreilua että minä saan nauttia kaalimadosta mutta mies ei :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko näytti yksi päivä hieman vihjaillen netistä jotain fleshlightin mainosta ja tokaisi että " tuollainen saattas piristää meilläkin menoa " 

Vierailija
4/16 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuo mies innostunut mistään leluista vaikka olen koittanut saada innostumaan. Perus lähetys-saarnaaja riittää : /

Vierailija
5/16 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/16 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon leluja meille kummallekin. Mitään ei ole nimetty tyyliin "tää on mun". Kaikki on kummankin käytössä. Keksimme leluille ihan omiakin käyttötarkoituksia, kun mihin ne on tarkoitettu. Just tilasin kaks uutta lelua meille. Fleslightin aion antaa miehelleni lahjaksi. Olin ajatellut joulua, mutta voi olla etten malta, vaan saakin sen jo isänpäivälahjaksi. Toiseksi tilasin penisrenkaan, jossa on askelmittarin tapaan laskuri. Laskee siis työnnöt. Toivottavasti mieheni ei lue tätä, ettei yllätys mene pilalle.

Vierailija
7/16 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:31"]

Meillä on paljon leluja meille kummallekin. Mitään ei ole nimetty tyyliin "tää on mun". Kaikki on kummankin käytössä. Keksimme leluille ihan omiakin käyttötarkoituksia, kun mihin ne on tarkoitettu. Just tilasin kaks uutta lelua meille. Fleslightin aion antaa miehelleni lahjaksi. Olin ajatellut joulua, mutta voi olla etten malta, vaan saakin sen jo isänpäivälahjaksi. Toiseksi tilasin penisrenkaan, jossa on askelmittarin tapaan laskuri. Laskee siis työnnöt. Toivottavasti mieheni ei lue tätä, ettei yllätys mene pilalle.

[/quote]

Siitä vain työntöennätystä rikkomaan :D

Vierailija
8/16 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen moottorilla varustettu eturauhaskiihotin löytyy nykyään. Tuo muuten kivasti potkua orgasmeihin

Vierailija
9/16 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt avautukaa lisää

Vierailija
10/16 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 07:00"]

Tuollainen moottorilla varustettu eturauhaskiihotin löytyy nykyään. Tuo muuten kivasti potkua orgasmeihin

[/quote]

Kannattaa tosiaan kokeilla. Melkoisia orgasmeja saa aikaan nuilla eturauhaskiihottimilla varsinkin jos on vielä moottorilla varustettu

Vierailija
11/16 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 17:31"]

[/quote]

Siitä vain työntöennätystä rikkomaan :D

[/quote]

Ei muuta kuin työntöennätys-ketju pystyyn.
Tuntuu pieni vihlaisu kasseissa, kun mietin innostuisiko vaimo tuosta, sillä kondomeja käytettäessäkin tarkasti aika usein saaliin koon...

Jottei menis OT:ksi - meillä on minulle vasta yksi lelu: Sue Johanson Head Honcho "jellypimpero". 

Vaimolla yksi tai kaksi vibraattoria, joten aika tasa-arvoisesti mennään ellei sillä ole arsenaali jossain piilossa.

Vierailija
12/16 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/16 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aika paljon vaimon leluja...siis dildoja peppuun! Omistan myös pari prostatakiihotinta, joukon penisrenkaita (värinällä ja ilman) Ja joskus valmistan myön omatekoisia tekopimppejä...

Vierailija
14/16 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään. Minusta tuntuu, ettei mun mies ymmärrä niitten päälle mitään. Toisaalta se on hyvä, en niitä itsekään hänelle kaipaisi. Mutta itselleni kaipaisin dildoa, mutta sekin tuntuu itseltäni liialta, varsinkin kun en ole koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa. (Enkä kenenkään miehen kanssa.) Mieheni penis kun ei vain tunnu oikein missään :( Enkä halua klitorisanikaan alkaa hieroa miehen ollessa sisällä, olen sen verran estoinen. Kun tuskin silti tulisin niin miten naurettavalta näyttäisinkään :(

Vierailija
15/16 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kyllä miehelle jonkun lelun joululahjaksi. Tykkäsi siten siitä  tai ei : )