Jättääkö mies kun en mahdollisesti voi saada lapsia?
Toivon asiallisia vastauksia.
Pelkään että mieheni jättää koska mitä luultavimmin en voi saada lapsia tulevaisuudessa.
Pieni mahdollisuus on että voisin, jos sairauteni menisi parempaan suuntaan.
Mutta pidän sitä tällä hetkellä aika pienenä mahdollisuutena että muutenkaan uskaltaisin terveydellisistä syistä johtuen raskautua.
Mies on aina toivonut lapsia. Hänestä tuntuu että suurin haave romuttuu.
En osaa puhua yritän vaan lykätä asiaa tulevaisuuteen. Olen 30v.. jotenkin ajattelen että murehdin myöhemmin että meillä on vielä aikaa....
Mutta todellisuudessa pidän aika epätodennäköisenä että joskus saisin lapsen.. vaikka siis todellakin haluaisin..
Mutta sairauteni on sen verran rajoittava ainakin tällä hetkellä että luulen että se ei tule kysymykseen
Vinkkejä, vertaistukea? Pelkäänkö turhaan että mies lähtee,
Kommentit (24)
Jos et pysty saamaan omaa biologista lasta, niin tutkikaa olisiko adoptio mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa sinua muunakin kuin lisääntymisalustana niin ei jätä. Jos rakastaa vain lapsentekopotentiaaliasi niin jättää. Se ei ole aitoa rakkautta.
En tiedä seuraako kukaan tätä ketjua, mutta voin kertoa tänne pienen updaten tilanteesta.
Otin Kissan pöydälle ja keskustelimme. Mieheni oli sitä mieltä että tottakai hän haluaisi lapsia (edelleen) mutta että vaikka se ei meillä onnistuisikaan niin hän ei aio jättää minua.
Asia on vaikea molemmille mutta itse koen niin kovaa huonommuuden tunnetta tästä asiasta ja tottakai haluaisin täyttää mieheni toiveen lapsesta jonain päivänä. Minulla vaan on vahva epäilys siitä, että en siihen pysty. Mutta never say never mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu että silti minulla on paineita tästä asiasta ja että tuotan toiselle pettymyksen.
Kun tämä lapsiasia nyt paljolti riippuu siitä millainen terveydentilani on tulevaisuudessa, tällä hetkellä sellainen että en kertakaikkiaan jaksaisi lapsiarkea sairauteni takia.
T.ap
Mitä ihmettä sä täällä kyselet?! Puhu sille miehelles ja heti niinkun ois pitänyt jo heti kun suhde muuttui vakavammaksi!