Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiä VÄSYTTÄÄ!

Vierailija
30.10.2014 |

Mä haluisin nukkua, siis oikeesti vaan nukkua yhden kokonaisen yön. Syödä aamupalan rauhassa ja käydä vaikka kaupassa. Mä rakastan mun lapsia nyt ei ole kyse siitä. Onko tosiaan niin että "hoida nyt omat kakaras ku oot ne tehnyt" eikö mulla ole enää oikeutta nukkua yhtä yötä? Muuta en pyydä. Lapset on vielä pieniä, 4kk ja kummallakin koliikki. Neuvolassa en uskalla sanoa että väsyttää kun leimaavat hulluksi. :( Mies tulee vasta kuukauden päästä kotiin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä asut? Perhetyöntekijä?

Vierailija
22/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti saat apua jos pyydät. Perhetyöntekijän tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa hoitaja. En ymmärrä miten ihmeellä jaksat! Olet paska mutsi jos et nyt äkkiä pidä itsestäsi huolta. Yritä neuvolassa sanoa. Unenpuute ja hulluus on vähän eri asioita. Itsekin pyysin apua ja minulla on 3h pätkissä nukkua yksi vauva mutta väsyttää silti.

Vierailija
24/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua todella suututtavat sinunlaisesi äidit. Sinulle ei voinut tulla yllätyksenä, että voit joutua kärsimään todella kovasta unettomuudesta. Silti niitä lapsia oli pakko hankkia, ja nyt ruinataan veronmaksajien rahoilla vielä lisää palveluita. Ei hyvää päivää!

Vierailija
25/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:58"]

En saa apua. Mullahan on mies. Sitä ei katsota että se on tällähetkellä toisella puolella maapalloa :| olenko ihan paskamutsi jos palkkaan 4kk ikäisille vauvoilleni hoitajan että saan nukkua, yhden yön?

[/quote]

Ja tämän tiedät mistä. Ei perhepalvelut mitään yhdenvanhemman perheen yksinoikeuksia ole. Olet ihan paskamutsi, jos et etsi ongelmiisi ratkaisuja ja apua.

Vierailija
26/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, voin tulla auttamaan täyden kaaoksenkin keskelle. Minullakin oli koliikkivauva. Teen mitä pyydät. Ainut juttu, että ehdin vain Helsingin alueelle. Olen joskus työskennellyt kodinhoitajana vanhusten parissa. Lapsia en ole työkseni hoitanut. Ihan ilmaiseksi "kohtalotoveriavuksi"muutamaksi tunniksi?

3.

Vierailija
27/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa apua. Mullahan on mies. Sitä ei katsota että se on tällähetkellä toisella puolella maapalloa :| olenko ihan paskamutsi jos palkkaan 4kk ikäisille vauvoilleni hoitajan että saan nukkua, yhden yön?

[/quote] 

Sinä et ole apua hakenut ja tiedät, että et sitä saa. Pieni ihan pieni ristiriita tässä nyt on.

Vierailija
28/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:02"]Minua todella suututtavat sinunlaisesi äidit. Sinulle ei voinut tulla yllätyksenä, että voit joutua kärsimään todella kovasta unettomuudesta. Silti niitä lapsia oli pakko hankkia, ja nyt ruinataan veronmaksajien rahoilla vielä lisää palveluita. Ei hyvää päivää!
[/quote]

Voisitko mennä muualle, esimerkiksi kasvamaan aikuiseksi.

Vierailija
29/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo olet sinä ihan paskamutsi ja se tekee sinusta paremman kun pahinpana marttyyrina sitten jeesuksen uhraat itsesi, etkä hae apua.

Vierailija
30/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ja ota vastuuta omasta jaksamisesta!

Vierailija
31/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta NRO 3, olet ihana ihminen!

Vierailija
32/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:02"]Minua todella suututtavat sinunlaisesi äidit. Sinulle ei voinut tulla yllätyksenä, että voit joutua kärsimään todella kovasta unettomuudesta. Silti niitä lapsia oli pakko hankkia, ja nyt ruinataan veronmaksajien rahoilla vielä lisää palveluita. Ei hyvää päivää!
[/quote]Unettomuus on fyysinen tunne.Ei sitä voi elää eikä tuntea etukäteen.Sen tietää vasta kun se koettelee.Voi hyvää päivää vaan sun kanssas.Tulee mieleen se putouksen hahmo joka sanoo:idiootti

Vierailija
33/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta neuvolassa! Ei ne hulluksi leimaa. Tietävät varmasti, että väsyttää. Mutteivät voi tietää ettet koe pärjääväsi, jos et kerro. Täällä 5 kk vauva, joka herää 1-2 h välein. Tarpeeksi pitkään kun valvoo, niin ei vaan jaksa enää. Ja meillä on yksi ja olen helisemässä. Tosin en tiedä miten joku neuvola voi edes auttaa, kun oikeasti tarvitsisin vaan vähän pidempiä unia että jaksaisin. Aamuyöstä vaan purskahdin itkuun, kun lapsi heräsi. Koitettu tehdä homma mahdollisimman helpoksi ja nukkuu vieressä ja annan vaan tissiä. Silti se uni katkeilee. Tilanne on muuten meillä äärimmäisen helppo. Mutta se on ihan fakta että ihminen tarvitsee vähintään yhden 3h unijakson yössä, että kestäisi. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
34/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei voi antaa useampaa alapeukkua. Nro 10:lle alapeukku×100!!!

Vierailija
35/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin et saa apua? Olet aika tosi typerä jos neuvolassa valehtelet jaksavasi hyvin vaikka et jaksakaan. Kyllä itsestään täytyy huolehtia. Jos et niin tee niin silloin olet paska mutsi.

Itse olin jo yhden kanssa aivan uupunut ja lisäksi sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Ei se helppoa ole muille myöntää, että on ihan romahtamispisteessä, mutta todellakin kannattaa. Ja itse koin että oli helpompi puhua neuvolassa ja psykologin luona kuin mieheni, ystävieni tai äitini kanssa.

Kyllä se siitä helpottaa ja sinulla on kuitenkin se hyvä puoli asiassa, että se on vain koliikkia. Joka siis menee ohi. Olisin maksanut mitä tahansa että olisin saanut vauvalleni ennemmin koliikin kuin hankalat allergiat joiden selvittämiseen meni ikuisuus. Vasta nyt kun lapsi on 1,5-vuotias, niin tilanne on sen verran hyvä että nukkuu jo lähes koko yön huutamatta.

Vierailija
36/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:02"]Minua todella suututtavat sinunlaisesi äidit. Sinulle ei voinut tulla yllätyksenä, että voit joutua kärsimään todella kovasta unettomuudesta. Silti niitä lapsia oli pakko hankkia, ja nyt ruinataan veronmaksajien rahoilla vielä lisää palveluita. Ei hyvää päivää! [/quote]Unettomuus on fyysinen tunne.Ei sitä voi elää eikä tuntea etukäteen.Sen tietää vasta kun se koettelee.Voi hyvää päivää vaan sun kanssas.Tulee mieleen se putouksen hahmo joka sanoo:idiootti

[/quote]

Myös heroiiniriippuvuus on fyysinen tunne. Sitäkään ei voi tuntea etukäteen. Silti jostakin syystä ihmiset pystyvät etuotsalohkonsa avulla kuvittelemaan, miten ikävältä se tuntuu, ja osaavat sitä välttää. Ellette sinä ja aloittaja ole lobotomiapotilaita tai jotenkin vammaisia, teilläkin on tämä kyky. Sitä pitäisi vain haluta myös käyttää. -10

Vierailija
37/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa ja palkkaa lastenhoitajan.

Vierailija
38/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:23"]

[/quote]

No anna vaikka tälle viestille yksi lisää, jos se sinua auttaa.

Ymmärrän, että totuus sattuu. -10

Vierailija
39/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:23"]Harmi kun ei voi antaa useampaa alapeukkua. Nro 10:lle alapeukku×100!!!
[/quote]

;)

Vierailija
40/41 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 13:23"]

[/quote]

No anna vaikka tälle viestille yksi lisää, jos se sinua auttaa.

Ymmärrän, että totuus sattuu. -10
[/quote]

Alapeukuista päätellen sä olet aika yksin totuutesi kanssa.Sun pitäisi miettiä omaa psyykkeäsi, ei taida olla kaikki ihan kunnossa.