Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan tolkuttoman väsynyt iltaisin.

Vierailija
30.10.2014 |

Mulla on tänä syksynä ollut tosi voimakkaat kaamosoireet. Ostettiin kirkasvalolamppu, mutten ehdi sen ääressä istua, kuin ehkä 10 min aamuisin. Nukkumaan menen 22.30, herätys on 6.30.

Olen iltaisin niin väsynyt, etten saa kotitöitä tehtyä. Tulen töistä kotiin noin viideltä, usein on pakko käydä kaupassa ja (lähes) joka päivä laitan ruoan. Mutta tämän lisäksi en jaksa tehdä juuri mitään. Torkun sohvalla ja hiivin kympin uutisten jälkeen sänkyyn.

Mikä avuksi?

Pitäiskö mennä aiemmin nukkumaan? D-vitamiinia käytän 50mg joka päivä, jos muistan. Ulkoilua tulee työmatkoista noin 15-20 min suuntaansa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kympin uutisia. Kyllä ne uutiset näkee Yleltä puoli yhdeksältä ja netistäkin. Ruutuaika minimiin ennen nukkumaanmenoa, kirja käteen ja sänkyyn viimeistään puoli kymmeneltä. Miksi torkkua siinä sohvalla jonninjoutavien kympin uutisten takia, kun voisit käyttää saman ajan lepäämiseen kunnolla.

Vierailija
2/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tv:tä iltaisin. Suoraan ajoissa nukkumaan vaan, ei mitään järkeä torkkua sohvalla kun kuitenkin nukahtaa siihen. Aiemmin nukkumaan, ulkoilua ja vitamiineja, terveellistä ruokaa, sokerit minimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen muutos kielii epäilemättä stressistä tai paineista, mahdollisesti työ- tai muista paineista! Ei minusta pelkkä vitamiini- ja lepokysymys!

Vierailija
4/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja suuri ja merkittävä elämänmuutos voi vaikuttaa myös tuolla lailla, mutta silloinkin tavallaan myös stressistä kysymys..

4

Vierailija
5/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän sitä stressiä sitten sais selätettyä?

Vierailija
6/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: löydä stressaavat ja stressiä aiheuttavat tekijät (ihmissuhteet, työn määrä ja työpaineet, aikataulutukset, työn ja perhe-elämän synkroiniti etc.) ja tee lievittävät toimenpiteet (sovitus omiin kykyihin ja jaksamiseen)!

4

Vierailija
7/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan helpolta kuulostaa, mutta töissä on tehtävä hommat sillä aikataululla, mikä on ennalta määrätty. Lapseni on sairastunut masennukseen, eikä siitä toivu ihan hetkeen jos koskaan, ei poista mun stressiä, että lapsi käy juttelemassa, kun ei mitään apua tunnu siitä vielä ainakaan saavan...

Vierailija
8/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, synkronointi eli yhteensovittaminen..:)

Vierailija
9/9 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä jokaisen täytyy joko itse ratkaista tuollaiset ongelmat tai hakea ulkopuolista apua, eipä siinä mitään hokkuspokkus-jippoja ole!