Jos lapsi ei halua mennä päiväkotiin niin ei todellakaan ole pakko!
Kommentit (27)
Jäätkö sitte itsekin kotiin jossei huvita mennä töihin? Vai onko sulla edes työpaikkaa?
No jos sä et ole töissä niin miksi veisitkään...
Ei hellanlettas tietenkään lasta voi pakottaa! Onneksi sinulla on ymmärtäväinen työnantaja, jolle on ok, että jäät kotiin huutavan lapsen kanssa! ;)
ps. Huvittaisi nähdä miten kieroon kersasi kasvaa.
Eikä sen tarvii syödä puuroakaan jos ei maistu, ja tietty se saa potkia kaveria jos se tuntuu kivalta.. näinhän tää maailma menee eikös vaan ap?
En ole töissä, olen kotiäiti.
t. ap
Eli jos on kiukkuaamu, ei tartte mennä päiväkotiin koska ei huvita? Mites sitten koulun kanssa? Määrääkö lapsi päivän menot halunsa perusteella?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:33"]
En ole töissä, olen kotiäiti. t. ap
[/quote]
No mitä vit..ua sä pidät kakarallasi päiväkotipaikkaa?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:33"]
[/quote]
Niin, sun tilanne on ihan vähän toinen. Useimmat päiväkotilasten vanhemmat käy töissä. Heillä ei valitettavasti ole varaa olla viemättä huutavaa lasta päiväkotiin.
Onko teillä myös sitten lasten ollessa isompia sellainen käytäntö että ei tarvitse mennä kouluun jos ei halua?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:33"]En ole töissä, olen kotiäiti.
t. ap
[/quote]
Häpeäisit!
Ei lasta voi pakottaa! Ei ainakaan erityislasta! t. ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole päiväkotipaikkaa mutta joka puolelta painostetaan viemään päiväkotiin kun en jaksa kotiäitinä. t. ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:29"]Eikä sen tarvii syödä puuroakaan jos ei maistu, ja tietty se saa potkia kaveria jos se tuntuu kivalta.. näinhän tää maailma menee eikös vaan ap?
[/quote]
Miten saat lapsen pakotettua syömään puuron? Ei onnistu! t. ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole päiväkotipaikkaa mutta joka puolelta painostetaan viemään päiväkotiin kun en jaksa kotiäitinä. t. ap
[/quote]
Mene töihin!
Ap, oisit nyt vähän kauemmin vedättänyt ennen kuin paljastit itsesi provoksi. Tästä ois vielä kehkeytynyt hyvällä tuurilla hyvä tappelu. :) Nyt, jos haluat vielä pitää liekkiä yllä, kannattaa vastailla itse itselleen. Ensin pistät vastakkain kotihoidon ja päiväkotihoidon, sitten kotiäidit vs. uraäidit ja lopuksi keksit lapsellesi jonkun erityispiirteen, mielellään adhd:n. Eikun hups, säähän teitkin näin jo.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:29"]Eikä sen tarvii syödä puuroakaan jos ei maistu, ja tietty se saa potkia kaveria jos se tuntuu kivalta.. näinhän tää maailma menee eikös vaan ap? [/quote] Miten saat lapsen pakotettua syömään puuron? Ei onnistu! t. ap
[/quote]
Onnistuuko ylipäätään yhtään mikään? Ei millään pahalla mutta kommenttiesi perusteella sä tuut olemaan niin kusessa lapsen kasvaessa. Sua viedään ku pässiä narussa, koska mitään ei koskaan tarvinut tehdä.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:50"]Ap, oisit nyt vähän kauemmin vedättänyt ennen kuin paljastit itsesi provoksi. Tästä ois vielä kehkeytynyt hyvällä tuurilla hyvä tappelu. :) Nyt, jos haluat vielä pitää liekkiä yllä, kannattaa vastailla itse itselleen. Ensin pistät vastakkain kotihoidon ja päiväkotihoidon, sitten kotiäidit vs. uraäidit ja lopuksi keksit lapsellesi jonkun erityispiirteen, mielellään adhd:n. Eikun hups, säähän teitkin näin jo.
[/quote]
No ei ole provo.Huomaa että ette tiedä mitään erityislapsista! t. ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:50"]Ap, oisit nyt vähän kauemmin vedättänyt ennen kuin paljastit itsesi provoksi. Tästä ois vielä kehkeytynyt hyvällä tuurilla hyvä tappelu. :) Nyt, jos haluat vielä pitää liekkiä yllä, kannattaa vastailla itse itselleen. Ensin pistät vastakkain kotihoidon ja päiväkotihoidon, sitten kotiäidit vs. uraäidit ja lopuksi keksit lapsellesi jonkun erityispiirteen, mielellään adhd:n. Eikun hups, säähän teitkin näin jo.
[/quote]
No ei ole provo.Huomaa että ette tiedä mitään erityislapsista! t. ap
[/quote]
No et taida sinäkään tietää mitään erityislapsista.
Jos olet kotiäiti,niin minkä ihmeen vuoksi sinä yleensäkkin viet lapsen hoitoon. Viet sillä lailla hoitopaikan sellaiselta joka sen tarvitsee töissä käydäkseen.
Vie lapsi johonkin kerhoon vaikka kerran viikossa puoleksi päiväksi.
Mutta töissäkäyvät äidit ei voi noin valita viekö lapsen hoitoon (vaikka huutaa) vai ei. Se vain on vietävä. Valitettavasti elämä on raadollista eikä lapset voi (eikä tarviikkaan) saada tahtoaan läpi.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:03"]Jos olet kotiäiti,niin minkä ihmeen vuoksi sinä yleensäkkin viet lapsen hoitoon. Viet sillä lailla hoitopaikan sellaiselta joka sen tarvitsee töissä käydäkseen.
Vie lapsi johonkin kerhoon vaikka kerran viikossa puoleksi päiväksi.
Mutta töissäkäyvät äidit ei voi noin valita viekö lapsen hoitoon (vaikka huutaa) vai ei. Se vain on vietävä. Valitettavasti elämä on raadollista eikä lapset voi (eikä tarviikkaan) saada tahtoaan läpi.
[/quote]
No ei halua kerhoon. Lapsen on paras olla kotona äidin kanssa. t. ap
Puro pn pahaa