Tykkäisitkö jos saisit s-lahjakortin synttäri- tai joululahjaksi?
Kommentit (42)
Lahjakortti on lahja kauppiaalle. Vituttaisi
Juuri nyt tykkäisin, sillä minulla on yksi täsmäostos, jonka voisin käydä ostamassa Sokokselta.
Tykkäisin. Rahasta on aina tiukkaa ja käyn lähinnä S-ketjun kaupoissa.
Toki K-ketjunkin kortti ilahduttaisi, mutta S:stä kertyy enemmän bonusta.
Kannattaa kuitenkin miettiä, minkälainen rahatilanne kaverillasi on. Jos saa kolme tonnia kuussa palkkaa, niin joku 20 euron lahjakortti on tarpeeton. Jos on pienituloinen, 10 euroakin on jo iso apu.
Mieheltä en halua lahjakortti. Muilta kelpaa kyllä!
Ehdottomasti tykkäisin. En tykkää esinelahjoista. Lahjakortti tai rahaa ja ostan itse mistä tykkään.
Tykkäisin. Kuten on tykännyt myös todella pienituloinen kaverini joka on yh. Olen useampana jouluna lähettänyt postissa kaupan lahjakortin, että saa ostaa sillä jouluruokia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä, minkälainen rahatilanne kaverillasi on. Jos saa kolme tonnia kuussa palkkaa, niin joku 20 euron lahjakortti on tarpeeton. Jos on pienituloinen, 10 euroakin on jo iso apu.
Oon useinkin antanut lahjaksi 20 euron lahjakortin S-ryhmään.
Kukaan ei ole halveksinut.
Kyllä tykkäisin, kun Sale lähes naapurissa. Jonkin erikoiskaupan lahjakortti jäisi helposti käyttämättä, varsinkin jos sinne pitkä matka.
Riippuisi lahjan antajasta.
Työnantajalta? Huippua, kiitos!
Aviomieheltä? Arvostaisin, jos lahjassa olisi enemmän ajatusta.
Joo. Se on kivan monipuolinen kun voi käyttää ravintolaan, ruokaan, alkoholiin, kosmetiikkaan, vaatteisiin tms. tarpeen tai halun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako lahjakorttiostoksista bonusta?
Kyllä kelpaisi myös itselle. Tulisi tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Eli et haluaisi myöskään mitään kaupasta ostettua lahjaksi? Itse tehtykään ei kelpaa jos sen tarvikkeet on ostettu kaupasta? Kauppiaallehan ne rahat menee siinä samalla tavalla kuin lahjakortistakin.
Tykkäisin enemmän Lidlin lahjakortista, koska sieltä saa enemmän ostettua samalla rahalla kun S-kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vain silloin, kun sitä lahjakorttia ei käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako lahjakorttiostoksista bonusta?
Ymmärtääkseni se, joka käyttää lahjakortin, saa bonusta, mutta kortin ostaja ei saa. Tai sitten se oli just toisinpäin, mutta vain toinen saa.
Joo, tykkäisin.