Tykkäisitkö jos saisit s-lahjakortin synttäri- tai joululahjaksi?
Kommentit (42)
Jos antaja olisi oma mies niin saattaisin tykätä huonoa kun ei yhtään olisi viitsinyt panostaa. Mutta noin yleensä, en tykkäisi huonoa S/K/Stocka-lahjakortista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin. Rahasta on aina tiukkaa ja käyn lähinnä S-ketjun kaupoissa.
Toki K-ketjunkin kortti ilahduttaisi, mutta S:stä kertyy enemmän bonusta.
Kannattaa kuitenkin miettiä, minkälainen rahatilanne kaverillasi on. Jos saa kolme tonnia kuussa palkkaa, niin joku 20 euron lahjakortti on tarpeeton. Jos on pienituloinen, 10 euroakin on jo iso apu.
Saako lahjakorttiostoksista bonusta?
Lahjakortin ostaja ei saa bonusta, lahjakortilla maksava saa.
Olen saanutkin. On miljoona kertaa parempi lahja kuin jokin turha krääsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä, minkälainen rahatilanne kaverillasi on. Jos saa kolme tonnia kuussa palkkaa, niin joku 20 euron lahjakortti on tarpeeton. Jos on pienituloinen, 10 euroakin on jo iso apu.
Ei
Todellakin, tulisi varmasti hankittua jotain mieleistä. Esinelahjoista en juurikaan piittaa (vaikka en toki näytäkään sitä antajalle) ja näin pienituloisena sellainenkin tilanne olisi hankala, että olisi lahjakortti vaikka johonkin lomakeskukseen, mutta pitäisi itse maksaa reilusti lisää että summa oikeasti riittäisi johonkin.
minä anna usein rahaa lapsille lahjaksi. mutta niin ilkeä olen, että määrittelen, mitä sillä pitäisi tai saa hankkia. voin sanoa, että osta lyhty, tai osta rahoilla vaatetta tai käytä raha hemmotteluun. voisin ostaa itsekin lyhdyn, mutta asun niin kaukana, että lähetyskulut jo nostaisivat hintaa ja toisaalta saavat valita mieleisen. harvoin rajaan lahjan yhteen ketjuun tai liikkeeseen.
työnantajalta lahjakortti ok, seurustelukumppani/puoliso ei......
Osta mieluummin vaikka Alkon lahjakortti, paljon fiksumpaa kuin joku ruokakaupan lahjakortti.
S:n kortti on tosi hyvä lahja, koska se käy niin moniin kauppoihin ja palveluihin. Joku tykkää käyttää ihan ruokaostoksiin, toinen kosmetiikkaan, kolmas astioihin, neljäs Rosson pizzan, viides hotelliyöhön jne. Vaikea olisi keksiä yhtä pätevää lahjaa, mielelläni itsekin sellaisen vastaanottaisin. Ainoa mikä himmentää sen gloriaa on se, että mikään kovin seksikäs lahja se ei ole, mutta kyllä järki voittaa!
Vierailija kirjoitti:
minä anna usein rahaa lapsille lahjaksi. mutta niin ilkeä olen, että määrittelen, mitä sillä pitäisi tai saa hankkia. voin sanoa, että osta lyhty, tai osta rahoilla vaatetta tai käytä raha hemmotteluun. voisin ostaa itsekin lyhdyn, mutta asun niin kaukana, että lähetyskulut jo nostaisivat hintaa ja toisaalta saavat valita mieleisen. harvoin rajaan lahjan yhteen ketjuun tai liikkeeseen.
työnantajalta lahjakortti ok, seurustelukumppani/puoliso ei......
Jos lahjansaaja ei tarvitse/halua lyhtyä?
Itselläni riippuu siitä, keneltä lahjakortin saisin. Minulla on rahaa tarpeeksi, tuntuisi hullulta saada ruokakaupan lahjakortti opiskelevilta lapsiltani, eläkeläisvanhemmiltani tai mieheltäni, jonka kanssa meillä on yhteinen talous. Työnantajalta olisi oikein jees, mutta kuntatyönantajalta ei tarvitse lahjoja odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni se, joka käyttää lahjakortin, saa bonusta, mutta kortin ostaja ei saa. Tai sitten se oli just toisinpäin, mutta vain toinen saa.
Kortin ostaja saA POONUKSET. sAAJAA VITUTTAA tasarahaa sovitellessaan vain yhdessä kaupassa.
Kauppias myhäilee kun puolet jää lunastamatta vanhetessaan.
Ottaisin mieluummin 50 eur käteistä kuin 100 eur lahjakortin.
Pyyhkii huonosti, tukkii viemärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni se, joka käyttää lahjakortin, saa bonusta, mutta kortin ostaja ei saa. Tai sitten se oli just toisinpäin, mutta vain toinen saa.
Kortin ostaja saA POONUKSET. sAAJAA VITUTTAA tasarahaa sovitellessaan vain yhdessä kaupassa.
Kauppias myhäilee kun puolet jää lunastamatta vanhetessaan.
Kortin käyttäjä saa bonukset, ja lahjakorttia ei tarvitse käyttää kerralla, jäljelle jääneet lahjarahat voi käyttää toisessa ostoksessa oman rahan lisäksi.
Tykkäisin kyllä, oli sitten minkä kaupan lahjakortti hyvänsä.
Tykkäisin. Lahjakortti johonkin ruokakauppaan tai syötävää/juotavaa ovat parhaita lahjoja. Lisää esineitä en kaipaa kotiini.
Sitten lahjaan pitäisi lisätä edestakainen kyyti Prismaan. :s
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin. Lahjakortti johonkin ruokakauppaan tai syötävää/juotavaa ovat parhaita lahjoja. Lisää esineitä en kaipaa kotiini.
Minusta näyttää että Prismassa on kyllä todella paljon muutakin kuin ruokaa.
Tykkäisin. Saan ostaa mitä tarvitsen
Tykkään, olen vanhemmilta ja tädiltä saanut s-ryhmään lahjakortteja synttäreinä ja jouluna, paljon kätevämpää kun saan sitten ostaa sillä summalla mitä haluan/tarvitsen.
En siis ollenkaan katsoisi kieroon tuollaista lahjaa. <3