Verkkokauppa Junkyard! Onko kukaan tilannut, onko luotettava paikka?

Vierailija

Olen ekaa kertaa liikkeellä, enkä oikein osaa arvioida mikä on luotettava verkkokauppa. Onko tästä kyseisestä firmasta kellään kokemusta, toimiiko ja on "oikea" kauppa? Kiitos vastauksista.

Kommentit (9)

Vierailija

Kerran olen tilannut ja silloin ainakin tuotteet tuli hyvin ja todella nopeasti perille. Sekä tuotteet olivat hyvä laatuisia. 

Ainoastaan se ärsytti kun he veloittivat tuotteiden summan vasta parin - kolmen päivän viiveellä tililtäni, eikä heti. Tai sitten tilini temppuili.....

Vierailija

Aika nopeesti tulevat. 4-5 päivää, mutta jos vaihdat tuotteen niin siinå kestää sitten jopa kaksi viikkoa. Mutta joo luotettava ja nopeasti tulevat, kun kuitenkin Ruotsista tulevat.

odotanpakettiani

en vielä osaa sanoa mitään tuotteiden laadusta (koska paketti ei ole vielä tullut), mutta ilmeisesti toimitus suht. nopeaa. itse tilasin maanantaina (eli alle viikko sitten, nyt on sunnuntai) ja sain sähköpostin että paketti on ajoitettu toimitettavaksi postiini maanantaiksi! eli n. viikossa paketti tulee.

Jos tilailette niin suosittelen etsimään netistä alennuskoodeja, tuonne löytyy aika helposti. Kirjotat vaan googleen "Junkyard alennuskoodi" ja sieltä etsimään! säästää helposti kymmeniä euroja, koska merkkivaatteet tunnetusti ovat hintavia.

Palaan kirjoittamaan tuotteiden laadusta kun ne saan ! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat