Kolmas tyttö tulossa, mitä mieltä nimestä Isabel?
Sisarukset ovat Agnes ja Eleonor. Saman henkinen nimi haussa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin, varsinkin jos sukunimi on joku Kemppainen tai Hakkarainen.
Tämä nimijankkaus on aivan sairasta.
Niin turhaa palstan täytettä kun olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Nimille on ihan oma fooruminsa. Isabelista tulee mieleen se Raamatun Jezebel vai mikä se nyt oli, syntinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jotain hienostelijoita? Miksi pitää olla tuollaiset mukahienot nimet?
Mulla oli äitipiireissä aikanaan tuttu nainen, jolla oli useampi lapsi. Hän oli nimennyt kaikki lapsensa prinsessojen ja prinssien mukaan. Vanhin tyttö, parikymppinen, jäi jokin aika sitten kiinni huumeista ja rivitaloasuntonsa tahallisesta polttamisesta. Vankilaan päätyi.
Riippuu sukunimestä miltä tuo kuulostaa kokonaisuudessaan, Nieminen on Nieminen, eikä siinä ole mitään vikaa, kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on aivan liikaa jo ihmisiä. Lähes 8 miljardia.
Voitaimme aloittaa poiston sinusta, kaikista sukulaisista ja muista läheisistäsi! Olette kaikki turhia saastuttajia!
Minusta se on kaunis nimi kuten Isabellakin. Itseäni harmittaa, kun en antanut lapselle nimeksi Sofiaa, ihan vain sen takia kun silloin oli suositussa Salkkarit-sarjassa Sofia-niminen lapsi. Ajattelin, että se assosioituu tähän. Vaikka kuka sellaisia enää nyt muistaa. Se olisi ollut kaunis nimi. Anna ihmeeksi lapselle tuo nimi, jos tykkäät! Entä oletko muuten miettinyt Isadoraa?
Kamalaa kun minä olin ekaluokalla 90-luvun alussa ihmisiä oli maapallolla reilut viisi miljardia!! Hirveitä tulee tapahtumaan vielä minun elinaikana kun ruoka loppuu maailmasta.