Joku 18v bimbo yrittää iskeä miestäni!
Itse olen siis 33-vuotias (mieheni on minua 5 vuotta vanhempi). Mieheni seurassa on alkanut liikkua joku 18v (puoliksi?) ulkomaalainen bimbo tytteli. Tekstailee miehelleni läpi yön, pyytää häntä joka päivä kahville yms., ja hakeutuu aina mieheni seuraan. Kerran olin poissa kotoa, ja kun tulin takaisin (mies ja tyttö eivät huomanneet minua), tyttö oli aivan mieheni lähellä ja näytti siltä kuin olisi suutelemaisillaan tätä! Niin ei kuitenkaan ehtinyt käydä, kun silloin mieheni huomasi minut ja kääntyi minuun päin (poispäin tytöstä).
Minä ainakin rakastan miestäni, ja minua pelottaa, että entä jos hän jättääkin minut tämän tytön takia? Tuskin niin tapahtuu, mutta mitä jos? En kestäisi sitä surua! Ja vielä huomatuksena tähän, mieheni ei siis koe tämän tytön huomiota ahdistavana, vaan hänenkin mielestään kyseinen tyttö on oikein mukava. Ei ehkä tajua, että yrittää iskeä häntä?
Kommentit (12)
miksi joku 18vee haluaisi 38vuotiaan??
Ilmaise huolesi. Jos mies vähättelee eikä tajua tilanteen kummallisuutta, hän luultavasti aikoo ainakin pettää sinua, ellei petä jo.
No eihän sen bimbon tarvitse edes yrittää iskeä miestäsi, jos jo aktiivisesti LIIKKUU TÄMÄN KANSSA!!! Vapaaehtoista on yhdessä oleminen. Nyt vaan se tietty kysymys: Minä vai bimbo?
Miksi olet niin kapeakatseinen ja vanhanaikainen? Avoimet parisuhteet ovat nykypäivää. Etkö halua, että miehesi on onnellinen? 18-vuotiaan timmin tytön kyntäminen tekisi kenet tahansa miehen onnelliseksi.
Ottaisit vähän rennommin ja antaisit miehesi tehdä mitä haluaa.
öh, miksi tämä bimbo oli teidän kotona? Ja miten se nyt yhtäkkiä liikkuu miehen kanssa? Siis eihän tuollaista voi tehdä, ellei mies antaisi siihen luvan. En nyt ihan ymmärrä tätä kuviota, miten tunnette?
Ettei olis niin, että joku 38 yrittää iskeä 18 weetä, tai paremminkin provo;)
Ne on jo panneet