Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogipoustaus onko mallitoimistot huijausta

Vierailija
29.10.2014 |

Tyttäreni tahtoo mallikurssille, mutta törmäsin blogiin jossa sanottiin sen olevan huijausta. Vietäisiin vaan rahat, eikä malli "keikkoja" tulisi. onko teillä tietoa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapas...

Vierailija
2/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan voi taata keikkoja.  

jos saat oppia niin sun pitää itse arvioida oliko oppi pätevää vai ei.  

ja sitten ulkonäkö on mitä on, asiakas valitsee kiinnostaako oikeasti.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat huijausta, joiden kursseille pitää itse hakea ja jotka maksaa. Suomessa on muutamia oikeitakin mallitoimistoja, mutta ne eivät toimi samalla tavalla kuin huijausfirmat. Huijausfirmat ovat niitä, joihin voi (maksullisesti) hakea kuka vaan, ja jotka myyvät kursseja ja ns. portfolioita halukkaille. Nämä eivät ole mallitoimistoja, vaan valokuvaamoja.

Vierailija
5/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:36"]

Ne ovat huijausta, joiden kursseille pitää itse hakea ja jotka maksaa. Suomessa on muutamia oikeitakin mallitoimistoja, mutta ne eivät toimi samalla tavalla kuin huijausfirmat. Huijausfirmat ovat niitä, joihin voi (maksullisesti) hakea kuka vaan, ja jotka myyvät kursseja ja ns. portfolioita halukkaille. Nämä eivät ole mallitoimistoja, vaan valokuvaamoja.

[/quote]

Aika lailla näin, jos rahkeet oikeasti riittävät mallinhommiin (tämä on äärimmäisen harvinaista) ei ole tarvetta osallistua millekään maksulliselle kurssille. Nämä kurssit ovat vain rahastusta nuorten tyttöjen unelmilla. Samalla kasvatetaan maailmaan lisää naisia joiden identiteetti on rakentunut harhakuvitelmien ja ulkonäön varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi