Tuleva avomies kilahti pikkujutusta, nyt yhteemuutto alkanut epäilyttää
Elikä siis oltiin eilen menossa Lidliin ostoksille ja sanoin että kiepataan sitten Citymarketin kautta hakemassa kissanruuat koska kissalle ei lidlin ruuat maistu. Mies alkoi möykätä että ihan älytöntä käydä kahdessa eri kaupassa ja kissa olkoot nälässä ellei kelpaa! Sanoin ettei kissa ole nälässä ja me käydään siellä Citymarketissa, ei tämä ole iso asia,rakas älä riehu.
Kissani on noin 12v kodinvaihtaja, tuli minulle neljä vuotta sitten ja sitä on enää paha opettaa uusiin ruokamerkkeihin. Minulle ei tosiaan ole iso ongelma hakea ihmisen ruuat toisesta ja kissan ruuat toisesta kaupasta, mutta miehelle ilmeisesti sitten on!
Nyt on alkanut pelottaa yhteenmuutto :(
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon ihmistyypin. Todennäköisesti tulee pahenemaan ja kohta kuvioihin tulee väkivalta, jos et tanssi hänen pillinsä mukaan. Kuuntele vaistojasi! Kumpa itsekin olisin aikoinaan kuunnellut..
Väitän että nyt liioittelet, ymmärrettävästi kokemustesi takia. Olen myös väkivaltaa kokenut mutta kilahtelu on inhimillinen piirre. Vaatii vähän enemmän tietoa, kuin yksittäinen tilanne tehdä johtopäätöksiä.
Itse meinasin tehdä virheen ja jättää nykyinen mieheni yksittäisen ylilyövän kilahduksen takia. Säikähdin taustani vuoksi. Mutta eipä ole väkivaltaa näkynyt, ei henkistä, ei fyysistä. Jokainen kilahtaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kissaa ja olisin saattanut myös kilahtaa, tuntuu että jotkut kissanomistajat palvovat eläintään jonain jumalana.
Myös koiranomistajat. Ihan hirveää katsoa koirallista pariskuntaa, jossa sille hauvalle lässytetään, puhutaan omistajista äippänä ja isukkina, hemmotellaan ja inhimillistetään. Sitten se oma puoliso jätetään huomiotta, kun ollaan älypuhelimella tai harrastuksissa ja hänelle puhutaan töykeästi.
Sattuuko teillä olemaan tällaista kuviota?
Huomautan, että rakastan eläimiä ja siksi en haali niitä kotiini kaupunkiin. Eläin on eläin ja kuuluu mieluummin luontoon tai vähintään maaseutumaiseen ympäristöön. Eläin ei ole vauvan korvike, se on äärettömän itsekästä ottaa elävä olento itselleen huvitukseksi.
Mulla tulee aloituksen tilanteesta mielikuva, jossa kissalle kelpaa vain paras, mutta ihmisille menee Lidlinkin valikoima.
Miksi muuten ei kaikkia ostoksia tehty citymarketissa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon ihmistyypin. Todennäköisesti tulee pahenemaan ja kohta kuvioihin tulee väkivalta, jos et tanssi hänen pillinsä mukaan. Kuuntele vaistojasi! Kumpa itsekin olisin aikoinaan kuunnellut..
Väitän että nyt liioittelet, ymmärrettävästi kokemustesi takia. Olen myös väkivaltaa kokenut mutta kilahtelu on inhimillinen piirre. Vaatii vähän enemmän tietoa, kuin yksittäinen tilanne tehdä johtopäätöksiä.
Itse meinasin tehdä virheen ja jättää nykyinen mieheni yksittäisen ylilyövän kilahduksen takia. Säikähdin taustani vuoksi. Mutta eipä ole väkivaltaa näkynyt, ei henkistä, ei fyysistä. Jokainen kilahtaa joskus.
Toivottavasti liioittelenkin ja toivottavasti olen väärässä. Itselleni kävi huonosti. Väkivaltaisesta suhteesta voi olla erittäin vaikea päästä irti. Kannattaa harkita tarkkaan yhteenmuuttoa, varsinkin jos ei tunne miestä vielä kunnolla.
Hermoheikko ihminen on pidemmän päälle rasittava. Jättäisin väliin.
Miten se avomies nyt kaippareissulla tuli? Annoitko poskihoitoa autossa?
Ei syö meidänkään kissat lidlin sapuskaa, mutta sieltä saa kyllä Latziakin. Käydään Lidlissä ostamassa meidän ruuat ja muualta kissojen ruuat. Kaikki ok.