Miehille GPS seuranta/ulkonaliikkumiskielto
Aion laittaa aluilleen kansalaisaloitteen, jossa jokainen Suomessa 14-vuotta täyttävä saa GPS-sirjun injektiona ihon alle. Täten voidaan säästää naisia raiskaukselta.
Alustava suunnitelmani on, että vuoden 2016 tammikuussa jälkeen 14-vuotta täyttävät saavat kysisen GPS-laitteen. Vuoteen 2020 mennessä kaikki yli 14-vuotiaat ovat merkittyjä rikosseuraamuksen uhalla.
Myös iltakuuden jälkeen ulkona liikkuvia miehiä edellytetään käyttämään jonkinlaista hohtavaa vaatetusta esim. fosfori. Tämäkin sakkorangaistuksen uhalla. Miehiltä olisi myös iltakuuden jälkeen pääsy kielletty keskuspuistoon/muille metsäisille alueille. Sakkorangaistuksen uhalla.
Otan vastaan asiallisia kommenteja, sekä vinkkejä käytännön toteutukseen.
E.K
Kommentit (47)
Mä laitan miehen puhelimen Sport trackerin juoksu-aplikaatiolla("piilotan" sen menemällä takaisin puhelimen päävalikkoon) päälle joka aamu ennen töihinsä lähtöä. Illalla sitten voi tsekata, missä mies kulkenut.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:56"]aivan kammottava fasistinen miesvihaketju.
[/quote]
Tämä on täysin asiallista kansalaistoimintaa
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:59"]Mä laitan miehen puhelimen Sport trackerin juoksu-aplikaatiolla("piilotan" sen menemällä takaisin puhelimen päävalikkoon) päälle joka aamu ennen töihinsä lähtöä. Illalla sitten voi tsekata, missä mies kulkenut.
[/quote]
Hyvää toimintaa sisko! Olen ylpeä! Femeniininen hali sinne!
Tämä ei vaikuta kovin tehokkaalta keinolta vähentää raiskauksia, koska suurin osa niistä on sellaisia, joissa nainen lähtee tuhannen päissään vieraan tai puolitutun miehen mukaan eikä aamulla muista mitä on tapahtunut. Tekee kuitenkin raiskausilmoituksen, koska juopuneen kanssa paneminenhan on rikos, ja naista muutenkin koko juttu usein vähän kaduttaa.
Oma ehdotukseni raiskausten vähentämiselle on tehdä naisten humalatila laittomaksi. Suurimmassa osassa nykyisistä raiskausilmoituksista on yhdistävänä tekijänä naisten vahva juopumus, joka heikentää heidän itsesuojeluvaistoaan ja lisää heidän riskikäyttäytymistä. Nekin raiskaukset, jotka tästä uudesta naisten humalatilan kieltävästä laista huolimatta tapahtuisivat olisivat helpommin poliisin selvitettävissä, koska uhrilla olisi tarkka muistikuva raiskauksesta ja sitä edeltäneistä tapahtumista. Alkoholi on kiellettävä naisilta heidän oman etunsa tähden.
Siis ei kai kukaan nyt oikeasti ota tätä tosissaan vai mitä riehutte? :D Jos ottaa, niin iltalääkkeet!!!
Ja muijat vois kotoa käsin seurata omaa hanipöötä, et käykös se huoraamassa ja sit eikun yllätyshyökkäys kohteeseen, jos käry käy.
Tämähän on identtinen Ollilan ehdotuksen kanssa. Se vaan koski kaikkia autoilijoita.....
Koskas niitä politikkoja saakaan alkaa ampumaan
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:59"]
Mä laitan miehen puhelimen Sport trackerin juoksu-aplikaatiolla("piilotan" sen menemällä takaisin puhelimen päävalikkoon) päälle joka aamu ennen töihinsä lähtöä. Illalla sitten voi tsekata, missä mies kulkenut.
[/quote]
Ja tää Sport tracker oikeasti toimii ja on tarkka. Kerran miehellä oli olluit vatsa löysällä töissä koko päivän ja näin illalla sovelluksesta, että oli ahkeraan kulkenut työpisteensä ja wc:n väliä. Jää kyllä kiinni, jos vaikka alkaa kulkea jonkun naispuolisen kollegan huoneessa.
Saako suljetulta osastolta kirjotella tänne?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:14"]Saako suljetulta osastolta kirjotella tänne?
[/quote]
Erittäin epäasiallista kielenkäyttöä. Lienet mies?
Vai ihan sirjun. En mä halua mitään sirjuja itteeni.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:16"]Vai ihan sirjun. En mä halua mitään sirjuja itteeni.
[/quote]
Olet siis miespuolinen. Ymmärrän hätääntymisesi, mutta tämä on sinun parhaaksesi. Mikäli noudatat sääntöjä, sinua ei epäillä raiskaajaksi, ja saat liikkua täysin vapaasti aina iltakuuteen saakka
Naisille vois laittaa seurannan, etteivät aja bussia päin ja tapa muita ihmisiä. Ei pidä yleistää, kumpi sukupuoli tekee mitäkin....
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:17"]Naisille vois laittaa seurannan, etteivät aja bussia päin ja tapa muita ihmisiä. Ei pidä yleistää, kumpi sukupuoli tekee mitäkin....
[/quote]
Erittäin moukkamaista yksittäistapaksen yleistämistä
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 22:21"]Jos minulle tuollainen pakotettaisiin, alkaisin raiskaamaan ja pahoinpitelemään naisia silmittömästi kostoksi yhteiskunnalle.
M23
[/quote]
Tämäon juuri syy adressin aluillepanoon.
aivan kammottava fasistinen miesvihaketju.