Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää 15v pojan omilleen muutto?

Vierailija
16.09.2021 |

Hän oli käynyt kesätöissä 1v sitten mansikkaa keräämässä ja laittanut koko liksansa PLUS mummoilta saamat synttäri plus rippirahat Ethereumiin, Bitcoiniin ja johonkin Ethereum Classicciin. En tiedä näistä mitään mutta nyt poika yhtäkkiä osti ilman lainaa talon, sai vanhempien suostumuksen kunnalta kun hänet huostaanotettiin hetkeksi pois joten periaatteessa en ole laillinen holhooja juuri nyt. Mutta siis poika syyttää minua siitä että olen kontrolloiva ja siitä että minulla ei ole aviomiestä ja näin pojalla ei ole isää. Olen myös toimeentulotuella mutta en ole ikinä - HUOM IKINÄ ottanut pois rahan vähäisyyttä pojaltani, kaikkea hän sai aina harrastaan, kaikkea syötin mitä halusi.

En voi oikeasti antaa lapselle vielä tätä. Hän ei ole riittävän kypsä vaan menemään maailmalle ja ostamaan taloja. Minun kämpästä aina löytyisi paikka hänelle en ymmärrä miksi hän ei sitä tajua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa ei ole kryptot noin paljoa noussut tai sitten mummot ovat olleet erittäin avokätisiä lahjoissaan.

Vierailija
2/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sinun pitää kysyä nykyisiltä huoltajilta. En sitten tiedä, tarvitseeko sitä kertoa sinulle, mutta voithan aina lasun tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää.

Vierailija
4/4 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Mä olen muuttanut pois kotoa samanikäisenä ja hyvin meni. Pakko oli lähteä kun alkkisisä kävi päälle kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi