Kuinkakohan monella yli 10v yhdessä olleilla ob hyvä seksielämä?
Kommentit (40)
20v 3lasta seksi ei oikein ole toiminut ikinä. Kemiat puuttuu. Molemmat lahnailee. Vaimo ei ikinä oikeasti jutussa mukana, ja se vie kyllä tehokkaasti pois kaiken yrittämisenhalunkin.
Sanotaan nyt vaikka niin ettei ainakaan meillä! Olemme nyt olleet 1,5 vuotta, ei lapsia ja seksielämä kuihtunut jo kasaan. Mies kuivattanut sen pihtaamisellaan.
4 lasta, 10v yhdessä ja hyvä seksielämä :) Iät 27 ja 30 :)
Minua ei orgasmi nukuta kuten miestä joten hereillä vielä olen :D
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 02:34"]
Sanotaan nyt vaikka niin ettei ainakaan meillä! Olemme nyt olleet 1,5 vuotta, ei lapsia ja seksielämä kuihtunut jo kasaan. Mies kuivattanut sen pihtaamisellaan.
[/quote]
Mieti nyt vielä riittääkö pelkkä rakkaus ja ystävyys pitämään suhdetta kasassa. Seksin ja läheisyydenkaipuu on tappavaa pitkän päälle
Ap, mitä väliä muiden seksielämällä?
Jos sinun seksielämäsi ei ole kunnossa, hoida se kuntoon tai vaihda miestä.
Hyvä seksi voi jatkua koko suhteen ajan; siis sen pitää jatkua! :) Ei se muuten ole hyvä suhdekaan.
Me olemme olleet yhdessä 19v. Ja olen ja me olemme tyytyväisä seksiimme. Sitä on tarpeeksi, on monipuolista ja on laadukasta. Seksi on meillä ain aollut hyvää, mutta täytyy sanoa, että näin kun itse vanhenee niin seksikin vaan paranee.
kyllä. Ollaan oltu nuoresta asti, 13 vuotta. 10-vuotias lapsi. Ja toimii, todellakin ;)
Hyvä täällä, vuosia 18. Ei sitä aina tarpeeksi usein saa kun ei jaksa mutta kun saa, se on hyvää. Todella hyvää. Parempaa kuin alkuvuosina. Laatu korvaa määrän. Ja alan olemaan 40, tuntuu että halut hyrrää paljon enemmän kuin nuorena.
Jos mieheltäni kysytään, niin hänen mielestään varmaan noin 16 vuotta suhteestamme meillä oli hyvä seksielämä ja tämä viimeinen vuosi huonoa/kohtuullista. Minulta kun kysyy, niin ensimmäiset 2-3 vuotta oli ok, sen jälkeen 14-15 vuotta hohhoijaa -elämää, eli en menisi kehumaan todellakaan. Halattu ja suudeltu meillä ei olla noin kahdeksaan vuoteen ja seksikin on ollut lähinnä omien tarpeiden tyydyttämistä, jos sitäkään. Mekaanista puuhaa, jossa toista kosketaan mahdollisimman vähän ennen jyystöä ja jälkeen vain sen muutaman hetken ennenkuin kehtaa pois lähteä.
18. vuosi menossa, 4 lasta. Ja aivan ihana seksikäs mies, johon olen vieläkin umpirakastunut.
Meillä 14 v täynnä, seksi ollut surkeaa ja jopa vastenmielistä jo viimeiset 8-9 vuotta. Eikä yhtään auta että kumppani kerännyt 20-30 kg ylimääräistä tuona aikana.
Yhdessä 24v ja tällä hetkellä Seksielämä loistavaa. On ollut myös huonoja kausia. Myös pettämistä miehen puolelta. Anteeksi olen antanut. Nykyään suhde on parempi kuin koskaan ja näkyy siis seksissäkin
R