Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te teette, että saisitte mieheltänne huomiota?

Vierailija
29.10.2014 |

Olen sanonut ihan suoraan, että kaipaisin yhteistä tekemistä ja hellyyttä. Ei tunnu auttavan ei, mutta seksi kyllä kelpaa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistelen....:D toimii!

Vierailija
2/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:48"]

Olen sanonut ihan suoraan, että kaipaisin yhteistä tekemistä ja hellyyttä. Ei tunnu auttavan ei, mutta seksi kyllä kelpaa!

[/quote]

Keksin yhteistä tekemistä. Menen lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:13"]

Meillä on läheisyyttä ja seksiä suunnilleen yhtä vaikea saada. Viime aikoina olen huomioinut monin eri tavoin esim antanut suuhoitoja enemmän/ollut aktiivisempi seksin monipuolisuuden suhteen (sen mitä miestä saa mukaan houkuteltua) jamuuten kosketellut ja tehnyt arjen huomaavaisuuksia, ollut ulkonäöllisesti huolitellumpi (en ole jaksanut kamalasti panostaa arjen keskellä mihinkään meikkaukseen/hiusten laittoon viime vuonna/alkuvuodesta), laihtunut (normaalipainon ylärajoilta viitisen kiloa eli ei mitään överiä), puhunut, puhunut, anonut, suuttunut, puhunut... Perimmäinen syy tähän on varmaan arjen väsymys miehellä, mutta jotenkin haluan ajatella että pitäisi löytyä voimia edes satunnaiseen hellittelyyn, mutta mies ei keskustelujen perusteella pidä läheisyyttä niin tärkeänä vaan mielellään elelisi kuin kämppikset mielummin tällä hetkellä.. Huoh.. No näillä mennään nyt, jahka se joku päivä vielä heräisi horroksestaan.

[/quote]

Tuossa tapauksessa kysyisin suoraan, haittaako miestä, että hankin rakastajan, koska hän ei enää halua olla sitä minulle.

Vierailija
4/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:16"]

Miksi naiset haluavat huomiota?

Eikö ole olemassa naisia, jotka eivät erityisemmin pidä huomiosta?

[/quote]Miksi ei saisi haluta huomiota? Onko huomion antaminen toiselle ihmiselle liian vaikeaa? Onko sinulle liian hankalaa olla kohtelias ja mukava? Et taida olla parisuhteessa kun tuollaisia typeriä kyselet.

Vierailija
5/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:48"]

[/quote]Miksi ei saisi haluta huomiota? Onko huomion antaminen toiselle ihmiselle liian vaikeaa? Onko sinulle liian hankalaa olla kohtelias ja mukava? Et taida olla parisuhteessa kun tuollaisia typeriä kyselet.

[/quote]

No mitä paskaa!?

En sanonut, ettei saa haluta. Kunhan kysyin. Erityisesti kiinnostaa, onko olemassa naisia, jotka eivät oikeasti pidä huomiosta. 

Vierailija
6/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on läheisyyttä ja seksiä suunnilleen yhtä vaikea saada. Viime aikoina olen huomioinut monin eri tavoin esim antanut suuhoitoja enemmän/ollut aktiivisempi seksin monipuolisuuden suhteen (sen mitä miestä saa mukaan houkuteltua) jamuuten kosketellut ja tehnyt arjen huomaavaisuuksia, ollut ulkonäöllisesti huolitellumpi (en ole jaksanut kamalasti panostaa arjen keskellä mihinkään meikkaukseen/hiusten laittoon viime vuonna/alkuvuodesta), laihtunut (normaalipainon ylärajoilta viitisen kiloa eli ei mitään överiä), puhunut, puhunut, anonut, suuttunut, puhunut... Perimmäinen syy tähän on varmaan arjen väsymys miehellä, mutta jotenkin haluan ajatella että pitäisi löytyä voimia edes satunnaiseen hellittelyyn, mutta mies ei keskustelujen perusteella pidä läheisyyttä niin tärkeänä vaan mielellään elelisi kuin kämppikset mielummin tällä hetkellä.. Huoh.. No näillä mennään nyt, jahka se joku päivä vielä heräisi horroksestaan.

Vierailija
7/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä mitään. Huomioi muutenkin

Vierailija
8/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:50"]

Jos en saa hellyyttä, mies ei saa seksiä. Kummasti alkaa taas halailu kelvata....

[/quote]

Hahah..... Nalkutat lisäksi?

[/quote]

Päinvastoin. Olen hiljaa. Jos mies haluaa seksiä, torjun hänet todeten että minäkään en ole saanut sitä mitä haluan, miksi sitten miehen pitäisi saada. En minä ainakaan syty tuosta vain enkä halua että läheisyys kelpaa vain seksin aikana.

Vierailija
9/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:01"]

Jos mies ei tarpeeksi ole kiinnittänyt muhun huomiota, vaan esimerkiksi pelaa vain xboxilla jotain, niin tungen takapuoleni kanssa siihen syliin makoilemaan. Huomio siirtyy aika nopeasti minuun :)

[/quote]

Kokeile seuraavaksi jättää perseesi keittiöön ja raportoi toimiiko samalla tavalla kun menet syliin ilman sitä. 

Vierailija
11/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sellaisen miehen, joka ei minua huomioi.

Vierailija
12/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tehdä aloitteita - ei auttanut vaan päinvastoin mies on suuttunut niistä. Olen ollut aktiivinen sängyssä ja tehnyt kaikkeni, että mies saisi kunnon orkut - ei auttanut, vaan onnistuneen seksin jälkeen mies on pari päivää aina todella kärttyinen. Olen huolehtinut itsestäni, laihduttanut 10 kg, ostanut muutaman nätin uuden vaatteen ja uusia alusvaatteita - mies ei ole asiaa huomannut ollenkaan. Olen tehnyt hyvää ruokaa - mies syö sen yhtä hyvällä ruokahalulla kuin muutkin tekemäni ruoat. Olen laittanut lapsia mummolaan yökylään ja viikonlopuksi - miehen mielestä silloin on hyvää aikaa lueskella rauhassa tai mennä yksin monen tunnin pyörälenkille. Olen huolehtinut, että kotona on siistiä ja paikat järjestyksessä - miehen mielestä asia on itsestäänselvyys. Tästä lähin saa mies ruinata minulta huomiota, minä väistyn siitä tehtävästä toistaiseksi syrjään.

Vierailija
13/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei.

Vierailija
14/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelen. No ei vaiskaan...

Vierailija
15/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa hellyyttä, mies ei saa seksiä. Kummasti alkaa taas halailu kelvata....

Vierailija
16/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi edes seksiä niin olisin kiitollinen.

Vierailija
17/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on luottamuksellinen kumppanuus- ja seksisuhde. Ei mun tarvitse oikeasti tehdä yhtään mitään saadakseni huomiota mieheltäni. Meidän suhde on rakennettu toisen huomioimisen ja välittämisen päälle, joten se sujuu ihan ilman aktiivista eforttia.

Vierailija
18/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjun paistomittari punasella. Ei tunnu tehoavan....

Vierailija
19/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:50"]

[/quote]

Hahah..... Nalkutat lisäksi?

Vierailija
20/24 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää huomiota mieheltäni. Viimeiset kahdeksan vuotta olen sitä yrittänyt saada kaikin mukavin tavoin, ja nyt enää yritä mitään. Emme kuulu yhteen, tämä liitto on nyt katsottu ja tämä ei muuksi muutu vaikka mitä tekisi. Ja vaikka hetkellisesti muuttuisikin, niin viikon päästä se on taas entistä tylsempää ja minä entistä väsyneempi yrittämiseen. Onhan tässä yli 15 vuotta jo yhdessä oltukin.