Periytyvä ulkonäköön liittyvä juttu suvussasi?
Meillä on outo punatukkaisuus joka voi hypätä sukupolven ylikin. Isoäidin tukka oli punainen, ja nyt veljen yhdellä lapsella on samanlainen tukka.
Mieheni suvussa kaikki ruskeatukkaiset ovat suorahiuksisia, mutta vaaleissa hiuksissa on kitaroita.
Kommentit (81)
Hienostunut ja kalliinnäköinen ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:49"]Nenän "kyömy"
[/quote]
Täällä kans! Nuorempana kamalat ongelmat sivuprofiilin kans mut nykyään se ei niinkään häiritse :D
Paksut pohkeet, tulee äitini puolelta. Kiva etsiä saappaita..
Meillä suvussa mustat hiukset ja kirkkaansiniset silmät, ei ehkä tavallisin yhdistelmä. Ihan suomalaisia ollaan.
Kaikilla äidin suvussa, myös mulla, on saman näköinen suora ja kapea nenä. Toivottavasti se periytyy vielä omillekin aikanaan. Isän puolella taas tummat hiukset on kiharat ja vaaleat suoria.
Valtavan kyrvän olen isältäni saanut
Kaksiväriset silmät. Hyvin vaaleaa harmaan sinistä keskellä ja paksu tumman sininen rinkula ulkoreunalla.
leuattomuus, roikkuva kaksoisleukanahka. Etenkin naisilla jumalattoman ruman näköinen.
Ulkonevat hampaat jotka tosin korjattavissa raudoilla.
Yleensä joku silmiinpistävän ruma ominaisuus on se, joka sitten periytyy dominoivasti. Vaikka kamalan iso kyömynenä.
Mieheni suku on perisuomalainen mutta miehen vanhemmat ovat tummia kuten miehenikin ja tämän sisarukset. Kreikassa kun matkustellaan miestäni luullaan paikalliseksi. Mieheni ei koskaan pala auringossa, iho vain tummuu entisestään. Olen itse todella vaalea, hiukset sekä iho. Olen pohtinut minkänäköisiä lapsistamme mahtaa tulla.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:09"]
Luomet, mahtava tiukkauumainen tiimalasivartalo, paksut kiharat hiukset ja kaksiväriset silmät.
[/quote]
Miksi tämä on saanut miinuspeukun? Eikö saanut olla ylpeä jostain ominaisuudestaan, vai oliko joku ominaisuus niin karmaiseva, että piti ihan alapeukuttaa :D
Miehen suvussa kaikilla on isot
korvat :-D omasta suvusta, äidin puolelta tulevat lyhyt selkä/ pitkät jalat ja pienet rinnat
Äitini oli tumma, isäni tumma. Meistä lapsista vain yksi veljistäni on tumma. Isän siskotkin olivat tummia ja mummo - isänisää en ole koskana nähnyt ja kuviakin on aika vähän.
Kiharat hiukset ja iso nenä. Osalla myös hyvin tummat ripset. Veriryhmä B-. Tosin se ei liity ulkonäköön :D
2 jalkaa