miksi miestä panettaa aina silloin kun minulla on menkat?
Aina kun on menkat niin mies on koko ajan kimpussa ja haluaa panna. Enemmän kuin normaalisti.
Kommentit (12)
Koska erität silloin enemmän herkullisia hajuja.
Tuosta on varmasti kontrolloituja tutkimuksiakin kun niin helppo järjestää (kasa menkkanaisten t-paitoja ja verrokiksi menkattomien naisten ja sitten vaan miehiä haistelemaan).
Nojoo. Sanoi tässä tänään että haisetpa hyvältä :D en ollut käynyt suihkussa tai mitään ja yleensä ei noin sano
En tiedä miehestä, mutta itseä kyllä panettaa niihin aikoihin.
Minuakin panettaa silloin, eikä menkat panemista estä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:04"]
Koska erität silloin enemmän herkullisia hajuja.
Tuosta on varmasti kontrolloituja tutkimuksiakin kun niin helppo järjestää (kasa menkkanaisten t-paitoja ja verrokiksi menkattomien naisten ja sitten vaan miehiä haistelemaan).
[/quote]
No ei kuukautisten aikaan sentään vaan ovulaation aikaan niitä "herkullisia" hajuja tulee
Naisella "paikat piukempana" menkkojen aikana
Luulen, että ainakin meillä johtuu siiitä etten anna menkkojen aikaan, on koko alapää kipeä ja turvoksissa aina. Vähän sama kuin heiluttelisi tikkaria toisen nenän edessä mutta siihen ei saa koskea.
Miehesi on vampyyri! Seuraavalla kerralla heiluttelet valkosipuleita ukon nenän edessä niin varmaan juoksee kauhusta kankeana karkuun...
Ruotsin tai Viron risteilyllä ollaan yleensä hytissä nussittu. Sitten olen katsonut sivusta, kun
vaimo on tikistänyt paksun paskapökäleen siihen pyttyyn!
No silloin et oo vähään aikaan "antanut", koska sulla on ollut menkkoja edeltävää kireyttä ja päänsärkyä.