Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekopää ostaja fb-kirpparilla

Vierailija
29.10.2014 |

Ei tajunnut lukemaansa, nyt räyhää ja haukkuu kusipääksi jne. Profiilin perusteella sillä on lapsia. Pitäskö ottaa sen paikkakunnan sossuun yhteyttä ja pyytää niitä tarkistamaan, että lapsilla on kaikki ok?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:20"]En mitään vastannut. Odotin vaan että se suoltaa lisää herjauksia.
[/quote]
Eli et vastannut edes siihen kun tiedusteli väristä? Ei ihme jos pitää sua huijarina

Vierailija
22/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pojat? Oliko se joku vaihdevuosista kiukkunen mummo? Ei kai aikamiespojista voi minnekkään ilmotella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin että jotkut "harrikkamiehet" tulee ovelle. Tuo on nuori nainen kuvien perusteella.

Vierailija
24/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen jälkeen en sanonut mitään kun näytin sille ilmoituksen :o)

Vierailija
25/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:07"]Sanoi että multa pitäs vetää hampaat syvälle kurkkuun ja isot pojat tulee käymään mun ovella.

Sellainen kasvuympäristö.

Mulla on noi viestitkin tallella, voisin laittaa sossulle postia.
[/quote]

Eikö sun ennemmin kannattaisi tehdä poliisille tutkintapyyntö tuollaisista viesteistä? Kyllä se lastensuojelu sitä kautta sitten kuvaan tulee mukaan, mikäli poliisit sen tarpeelliseksi katsovat. Sinuunhan nuo uhkaukset ovat kohdistuneet, eivät lapsiin, joten lasun viranomaiset eivät tällaisessa tilanteessa ole oikea taho jolle uhkaavista viesteistä ilmoittaa.

Vierailija
26/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä julkaista noi viestit netissä ilman että mulle tulee mitään? :D

Vierailija
27/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:14"]

Mulla ei ollut kameraa saatavilla. Otin netistä katalogikuvan ja kirjoitin isolla että myydään samanlainen X kuin kuvassa, mutta sininen. Nyt ostaja ragee kun se on väärää väriä.

[/quote]

Kuvan tekijänoikeudet?

Vierailija
28/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä Oulussa? Fb- kirpparilla liikkuu yks häirikkö joka haistattelee ja uhkailee lähes kaikkia myyjiä. Pienten lasten äiti.

Vierailija
29/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä väittänytkään kuvaa omakseni, vaan sanoin että se on lainattu sieltä ja sieltä :)

Vierailija
30/30 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:30"]

Saanko mä julkaista noi viestit netissä ilman että mulle tulee mitään? :D

[/quote]

Saat jos peität nimet ja kuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi