Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut 30 vuotta vanhempaan mieheen

Vierailija
29.10.2014 |

Noniin, otsikossa se tuli sanottua, se mitä olen pelännyt tunnustaa edes itselleni. Kyseinen mies on Amk-opiskelukaverini ja ollaan nyt tunnettu siis yli kuukausi. Alkuun mulla oli siihen ihan kaverillisia tunteita, sitten huomasin ihastuneeni siihen. Mies on 50-vuotias, joten tiedän, ettei meistä ikinä tule mitään. Mua sattuu, kun ajattelen, että en koskaan voi halata sitä, painautua sen syliin jne. kulkea käsi kädessä...
Mies ei tosiaan ole mikään lipevä pervo, vaan tosi asiallisesti käyttäytyvä tyyppi. Viime aikoina meillä on ollut vähän jonkinlaista flirttiä, joka alkoi mun puolelta. Tosi usein huomaan, sen katseen hakeutuvan mun suuntaan luokassakin ja sama tietysti toisinpäin. Hymyillään aina toisillemme ja se on tosi huomaavainen, jutellaan vähän kaikesta ja se on utelias mun asioista.

Ahdistaa ja tiedän että tää on järjetöntä, mut en saa tyyppiä mielestäni.
Takokaa järkeä päähäni, tai kertokaa omia kokemuksianne yms. !!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:50"]

Masentavaa, toivottavasti ei :( Toisaalta eivätkö kaikki miehet tykkää parikymppisistä...? Pelkkää seksiä en kuitenkaan hae. -ap

[/quote]

Tykätään tykätään. Pelkkää seksiä juu, tänne heti.

t. Pensseli~setä.

Vierailija
22/28 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh tyhmä asiaton komentti tuo 4.
Voin kertoa että itsellä sama tilanne ja mies kihloissa :-P. Ei vaan toimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
24/28 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:18"]

toinen tunnustus. Olen itsekin rakastunut opettajaani joka on 20 vuotta vanhempi. Meillä kummalakin on perheet tahoillamme. Olen taistellut tätä vastaan ja yrittänyt kaikenlaista mutta tunteet eivät mene pois. Luulen tai oikeastaan tiedän tunteiden olevan molemminpuolisia. Näitä tunteita kestänyt yli vuoden... Tämä on todella vahva tunne. ja samalla todella outo tunne. Olen kerran aiemmin tuntenut näin voimakkaita tunteita. Tähän sekottuu ikävä, himo, rakkaus, sielunkumppanuus....tosi monipuolisesti kaikenlaisia tunteita. Huoh.

[/quote]

On tosi yleistä, että oppilas/opiskelija ihastuu opettajaansa, eli tuskin olet eka etkä vika joka tähän opettajaasi ihastuu ja "rakastuu", koita tajuta se. Tätä käsitellään ja opettajankoulutuksessa, eli  miten hoitaa nämä ihastukset tyylikkäästi pois päiväjärjestyksestä, eli turha elätellä mitään elämää suurempia haaveita oman opettajansa kanssa :)

Vierailija
25/28 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 09:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:18"]

toinen tunnustus. Olen itsekin rakastunut opettajaani joka on 20 vuotta vanhempi. Meillä kummalakin on perheet tahoillamme. Olen taistellut tätä vastaan ja yrittänyt kaikenlaista mutta tunteet eivät mene pois. Luulen tai oikeastaan tiedän tunteiden olevan molemminpuolisia. Näitä tunteita kestänyt yli vuoden... Tämä on todella vahva tunne. ja samalla todella outo tunne. Olen kerran aiemmin tuntenut näin voimakkaita tunteita. Tähän sekottuu ikävä, himo, rakkaus, sielunkumppanuus....tosi monipuolisesti kaikenlaisia tunteita. Huoh.

[/quote]

On tosi yleistä, että oppilas/opiskelija ihastuu opettajaansa, eli tuskin olet eka etkä vika joka tähän opettajaasi ihastuu ja "rakastuu", koita tajuta se. Tätä käsitellään ja opettajankoulutuksessa, eli  miten hoitaa nämä ihastukset tyylikkäästi pois päiväjärjestyksestä, eli turha elätellä mitään elämää suurempia haaveita oman opettajansa kanssa :)

[/quote]

Mä taas tiedän useammankin tapauksen, jossa näistä opettaja-oppilas-suhteista on tullut ihan kestäviä viritelmiä. Joskus vaikea käsittää. Minusta on kylläkin typerää tuomita toisten ihmisten parisuhteita kun ei kuitenkaan koskaan pääse niiden ihmisten pään sisälle. Sieltä saattaa löytyä oikein hyvät syyt siihen, miksi kyseinen pari on muodostunut. Itse en oikeastaan usko että useinkaan taustalla olisi halu käyttää toista hyväksi tai joku sairaalloinen lapsuusajan tyydyttymätön tarve, vaikka varmaan joskus on näinkin. Tosin kyllähän tuollainen 30 vuoden ikäero on ihan käytännön asioiden kannalta aika suuri, eli suhteella voi olla parhaimmassakin tapauksessa parasta ennen päivämäärä 20 vuoden päässä.

Vierailija
26/28 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, että se viisikymppinen on perheellinen?

Ikä on vain numero. Jos molemmat täysi-ikäisiä ja vapaita, saa sitä tehdä mitä vain. Varattuihin älä koske. Itse pokasin itseäni vanhemman miehen eikä kaduta. Ainoa häiritsevä on miehen ex-vaimo, joka saa kummallisia kilareita ilman syytä. Ja en siis rikkonut heidän avioliittoaan.

Vierailija
27/28 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne. Ikäero 28 vuotta. Itse haluaisin tältä mieheltä vain seksiä, en muuta. Saa nähdä kuinka käy.

Sen verran tiedän, että miehellä on lapsia (muuttaneet pois) ja asuu nyt yksin sinkkuna.

Vierailija
28/28 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan