Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut 30 vuotta vanhempaan mieheen

Vierailija
29.10.2014 |

Noniin, otsikossa se tuli sanottua, se mitä olen pelännyt tunnustaa edes itselleni. Kyseinen mies on Amk-opiskelukaverini ja ollaan nyt tunnettu siis yli kuukausi. Alkuun mulla oli siihen ihan kaverillisia tunteita, sitten huomasin ihastuneeni siihen. Mies on 50-vuotias, joten tiedän, ettei meistä ikinä tule mitään. Mua sattuu, kun ajattelen, että en koskaan voi halata sitä, painautua sen syliin jne. kulkea käsi kädessä...
Mies ei tosiaan ole mikään lipevä pervo, vaan tosi asiallisesti käyttäytyvä tyyppi. Viime aikoina meillä on ollut vähän jonkinlaista flirttiä, joka alkoi mun puolelta. Tosi usein huomaan, sen katseen hakeutuvan mun suuntaan luokassakin ja sama tietysti toisinpäin. Hymyillään aina toisillemme ja se on tosi huomaavainen, jutellaan vähän kaikesta ja se on utelias mun asioista.

Ahdistaa ja tiedän että tää on järjetöntä, mut en saa tyyppiä mielestäni.
Takokaa järkeä päähäni, tai kertokaa omia kokemuksianne yms. !!!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin seksiä saat mieheltä varmasti helposti. Harva mies kykenee vastustamaan kiusausta kun nuori nainen osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
2/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hänen kanssa seksistä, se voi olla tosi hyvää kun luulis kokemusta olevan! Parisuhde tuskin toimisi, olette kuitenkin aika eri elämäntilanteissa - hän voisi ikänsä puolesta olla isoisä ja sinulla ei (kai?) ole vielä edes lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saasta, kuka nyt isänsä ikäisen kanssa sekstailisi! Yäk! Vanha ukko, joka haiseekin jo ... (kokemusta on, yäk!).

Luuletko tosiaan, että sinusta muuta haluaa, kuin pelkkää viihdykettä itselleen? Pidä tunteesi kurissa, äläkä missään tapauksessa ala flirttaamaan tuollaisten vanhojen ukkojen kanssa, varsinkaan kenenkään perheenisän kanssa. Tai mistäs sitä tietää, monesko perhe sillä jo on kierroksessa, kun taas johonkin nuoreen naiseen silmiään kääntää ja flirttiin vastaa. Etsi sinä ikäistäsi seuraa. Tuollaisen kanssa jos yksiin alat, niin se ukko on vanha, kyvytön kääkkä alle aikayksikön ja sinä oot pelkkä sängynlämmittäjä ja vierihoitaja. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
4/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä on jo suonikohjuja ja harmaat karvat, tiedät kyllä missä... Ja hampaatkin alkavat tummua,  henki haista jne.  Et sä oikeasti halua jonkun papparaisen kanssa olla.

Vierailija
5/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:01"]

Noniin, otsikossa se tuli sanottua, se mitä olen pelännyt tunnustaa edes itselleni. Kyseinen mies on Amk-opiskelukaverini ja ollaan nyt tunnettu siis yli kuukausi. Alkuun mulla oli siihen ihan kaverillisia tunteita, sitten huomasin ihastuneeni siihen. Mies on 50-vuotias, joten tiedän, ettei meistä ikinä tule mitään. Mua sattuu, kun ajattelen, että en koskaan voi halata sitä, painautua sen syliin jne. kulkea käsi kädessä...
Mies ei tosiaan ole mikään lipevä pervo, vaan tosi asiallisesti käyttäytyvä tyyppi. Viime aikoina meillä on ollut vähän jonkinlaista flirttiä, joka alkoi mun puolelta. Tosi usein huomaan, sen katseen hakeutuvan mun suuntaan luokassakin ja sama tietysti toisinpäin. Hymyillään aina toisillemme ja se on tosi huomaavainen, jutellaan vähän kaikesta ja se on utelias mun asioista.

Ahdistaa ja tiedän että tää on järjetöntä, mut en saa tyyppiä mielestäni.
Takokaa järkeä päähäni, tai kertokaa omia kokemuksianne yms. !!!

[/quote]

UNOHDA!

Vierailija
6/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen tunnustus. Olen itsekin rakastunut opettajaani joka on 20 vuotta vanhempi. Meillä kummalakin on perheet tahoillamme. Olen taistellut tätä vastaan ja yrittänyt kaikenlaista mutta tunteet eivät mene pois. Luulen tai oikeastaan tiedän tunteiden olevan molemminpuolisia. Näitä tunteita kestänyt yli vuoden... Tämä on todella vahva tunne. ja samalla todella outo tunne. Olen kerran aiemmin tuntenut näin voimakkaita tunteita. Tähän sekottuu ikävä, himo, rakkaus, sielunkumppanuus....tosi monipuolisesti kaikenlaisia tunteita. Huoh.

Vierailija
7/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmista pinnallisista kommenteista huolimatta, rakkaus ei tosiaan katso ikää. Miten olisi jos juttelisit enemmän tämän miehen kanssa ja tutustuisit ensin kunnolla. Ei mitään syytä hypätä suinpäin suhteeseen edes pelkkään seksisuhteeseen.

Muutaman viikon keskustelun jälkeen yleensä ensi-ihastuksen tunteet hälvenevät ja esiin tislautuu se mikä on todellista :)

Vierailija
8/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tässä ketjussa tuomitsevia kommentteja.

Minusta ihastuminen on täysin sallittua. vaikka olisi ikäeroakin. Eihän se välttämättä ainoastaan fyysistä ole vaan siinä voi olla mukana ihan aitoa molemminpuolista kunnioitusta. Onko mies naimisissa tai vakiintuneessa suhteessa, ap? Jos on, älä vie juttua pidemmälle. Jos mies on vapaa, voit ehkä jutella asiasta hänen kanssaan, mikäli tunnet siihen tarvetta, mutta harkitse ensin. Ulkopuolisille ei kannata kertoa noista tunteista, koska kaikki ihmiset eivät ole ymmärtäväisiä tai mukavia.

Itse olen vähän samantapaisessa tilanteessa kuin ap ja yritän hyväksyä sen, etten saa suhdetta ihastukseni kanssa. Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, jutella ystävyydestämme ja kaikesta muustakin, mutta en halua olla hänelle "häiriöksi" enkä halua mutkistaa asioita. Surettaa, mutta ei voi mitään. Saan kuitenkin haaveilla, vaikka se onkin epärealistista.

Vierailija
9/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Väinämö Niinistö (s. 24. elokuuta 1948 Salo) 

Jenni Elina Haukio (s. 7. huhtikuuta 1977 Pori)

Ikäero 29 vuotta.

Vierailija
10/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräti kolme ystävääni On mennyt naimisiin 24-30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Yhdessä tapauksessa tuli ero muutaman vuoden jälkeen, ja kaksi muuta hoitavat nyt yli 70- vuotiaita, sairastelevia miehiään. 

Ja eniten säälittää lapset. Esim ystäväni 17-vuotias tytär, joka joutuu esittelemään 75-vuotiaan harmaahapsen isännän kavereille. 

Vierailija
11/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä ap, ilmeisesti 20 v, olet vielä täysi kakara. Pidä huolta että et mene rikkomaan kenenkään perhettä kevytmielisyyttäsi. Tuntenut yli kuukauden, hah!

Vierailija
12/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 50, ja meillä on 26 ja 22 vuotiaat tyttäret. Ei menisi mies kyllä lapsiin sekaantumaan.

Vierailija
13/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:46"]

Mun mies on 50, ja meillä on 26 ja 22 vuotiaat tyttäret. Ei menisi mies kyllä lapsiin sekaantumaan.

[/quote]

miten voit olla noin varma? Nimimerkillä 50 vuotiaiden miesten metkut nähnyt 29v. nainen... 

Vierailija
14/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:46"]

[/quote]

Ja tiedät sen mistä?

Vierailija
15/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:18"]

toinen tunnustus. Olen itsekin rakastunut opettajaani joka on 20 vuotta vanhempi. Meillä kummalakin on perheet tahoillamme. Olen taistellut tätä vastaan ja yrittänyt kaikenlaista mutta tunteet eivät mene pois. Luulen tai oikeastaan tiedän tunteiden olevan molemminpuolisia. Näitä tunteita kestänyt yli vuoden... Tämä on todella vahva tunne. ja samalla todella outo tunne. Olen kerran aiemmin tuntenut näin voimakkaita tunteita. Tähän sekottuu ikävä, himo, rakkaus, sielunkumppanuus....tosi monipuolisesti kaikenlaisia tunteita. Huoh.

[/quote]

Jos olet tuntenut noin kerran aikaisemminkin, tiedät jo ettei siitä tullut mitään loppuelämän kestävää - ellet jäänyt leskeksi. Eli anna olla. 

Vierailija
16/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä on ainakin ihan normaalia alallani jossa toimin. Olen muusikko ja nähnyt kyllä noita virityksiä. Ylensä opettaja on mies ja vanhempi ja sitten nuorempi on joku opiskelijatyttö. Monilla on suhteet kestäneet, yhteisiä lapsia tullut jne. Elämää vain. Mutta aina kannattaa miettiä loppuun asti ja puntaroida hyödyt ja haitat... 

Vierailija
17/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viettää vaikka vain kymmenenkin vuotta sielunkumppaninsa ja rakkaansa kanssa, onko se arvotonta aikaa? Entä jos ei löydä ketään muuta edes siksi kymmeneksi vuodeksi? Eivätkä kaikki jää tänne kitumaan raihnaisina, joillain lähtö voi olla hyvinkin nopea tai sairaus- tai vanhuusaika lyhyt.

Vierailija
18/28 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul taitaa olla joku isäkompleksi. Ei normaali parikymppinen millään kiinnostu isänsä ikäisistä miehistä.

Vierailija
19/28 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti perheenisä joka kouluttautuu uuteen ammattiin. Hänellä on 50-vuotias vaimo ja 26-vuotias tytär sekä 22-vuotias poika. Hänellä on asuntolaina ja kesäisin koko perhe autoilee mökille.

Vierailija
20/28 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa, toivottavasti ei :( Toisaalta eivätkö kaikki miehet tykkää parikymppisistä...? Pelkkää seksiä en kuitenkaan hae. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme