Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset on...

Vierailija
29.10.2014 |

...laiskoja. Vaimo valittanut viikon, kun ei jaksa tehdä mitään. Mä eilen tulin kotiin, tein ruokaa, siivosin ja pesin pyykit. Sillä aikaa rouva makasi ja luki lehtiä. Tyttönsä on juuri samanlainen.

m-38 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSLAP.

Vierailija
2/7 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se narttu ulkoruokintaan. Tarkista nartun asenne uudemman kerran tammikuun pakkasilla ja kysy tuolloin, onko muutoshalukkuutta. Päästä lapsi silti jo heti huomenna takaisin sisätiloihin, sillä hyvällä koulutuksella siitä saattaa saada vielä ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on laiska paska. Ollut työmatkalla koko viikon (eli maannut täysihoidolla hotellissa). Olen käynyt kaupassa, tehnyt ruokaa, siivonnut, kuskannut lapset harrastuksiin, pessyt pyykit ja tiskit, käynyt töissä, haravoinut lehdet pihasta, auttanut läksyissä, huollattanut auton.

N38

Vierailija
4/7 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan en lähtis tuon perusteella yleistämään. Kuitenkin taitaa useimmissa tapauksissa aika päinvastoin mennä. Mutta jos tuo nyt yleistäkin teillä on ja se sua vaivaa niin sitten suosittelen eroamaan. Mä jaksoin kaks vuotta miestä joka opiskeli, etänä enimmäkseen. Eli istui tietokoneella, teki tunnin niitä opintojuttuja ja loppupäivän dataili huvikseen ja pelaili. Mä tein yhdeksän tunnin työpäiviä, jonka lisäksi tein kaikki kotityöt. Mulle riitti lopulta. 

Vierailija
5/7 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:04"]

No ihan en lähtis tuon perusteella yleistämään. Kuitenkin taitaa useimmissa tapauksissa aika päinvastoin mennä. Mutta jos tuo nyt yleistäkin teillä on ja se sua vaivaa niin sitten suosittelen eroamaan. Mä jaksoin kaks vuotta miestä joka opiskeli, etänä enimmäkseen. Eli istui tietokoneella, teki tunnin niitä opintojuttuja ja loppupäivän dataili huvikseen ja pelaili. Mä tein yhdeksän tunnin työpäiviä, jonka lisäksi tein kaikki kotityöt. Mulle riitti lopulta. 

[/quote]

Ymmärrän tunteesi.

t.ap

Vierailija
6/7 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:59"]

...laiskoja. Vaimo valittanut viikon, kun ei jaksa tehdä mitään. Mä eilen tulin kotiin, tein ruokaa, siivosin ja pesin pyykit. Sillä aikaa rouva makasi ja luki lehtiä. Tyttönsä on juuri samanlainen.

m-38 

[/quote]Ihan olet itse vaimosi valinnut. Katso peiliin, sieltä se vika löytyy.

Vierailija
7/7 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse te ne puolisonne "valitsette"... syyttäkää itseänne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme