Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle finnejä maidosta?

Vierailija
29.10.2014 |

Onko kukaan muu huomannut tällaista? Kyseessä siis 1-vuotias, jolle mielestäni tulee finnin kaltaisia näppylöitä (ei siis minusta allergista ihottumaa) maidosta. Ollaan siis alettu totuttelemaan tavalliseen maitoon ja kaksi kertaa olen jo keskeyttänyt kokeilun noiden näppyjen takia. Pitäisikö unohtaa koko maidonjuonti vai yrittää vielä? Emme asu Suomessa, joten täällä sitä maitoa ei muutenkaan juoda ihan samalla tavalla. Kalsiuminsa lapset saavat täällä kai lähinnä juustoista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maito homogenoitua? Meillä homogenoitu maito aiheuttaa pieniä näppyjä viiveellä lapsen iholle sekä limaisuutta ja mahan hillitöntä turpoamista sekä ummetusta. Homogenoimattomat maitotuotteet eivät aiheuta mitään noista edellämainituista! :O kyseessä siis 1v 3kk vanha lapsi.

Vierailija
2/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista pastöroitua maitoa, eikös ne kaikki homogenoida? Tälle meidänkin lapselle on hyvin uponnut jogurtit ja juustot, ei oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomumaito on homogenoimatonta. annapa sitä, mutta ravista tölkkiä.

Vierailija
4/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo, en tiennyt tuota luomumaidosta. Luomumaitoa en ole kyllä täällä missään nähnyt. Mietin, että kannattaisikohan kokeilla vielä laktoositonta maitoa. -ap

Vierailija
5/5 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt samaa. Oikeita finnejä 4v... Enkä keksi muuta kuin maidon missä niin paljon hormoneja, että sekoittaa lapsen kehitystä. Kiinnostaa kovasti, eli emme voi olla ainoita. Luomumaito käytössä...eli pästoroitu muttei homogenisoitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi