Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikas Joukolatar

Vierailija
29.10.2014 |

Tietääkö kukaan, mitä blogisti Joukolatar ja hänen miehensä tekevät työkseen? Vaikka tunnen paljon hyvätuloisia nuoria pareja, en tiedä ketään, jolla olisi varaa jatkuvasti käydä kalliilla illallisella ja muutenkin elämäntyyli tuntuu tosi "rahakkaalta".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat rikkaista suvuista ja etenkin miehen puolelta kuuluvat suuriin pääomatulojen saajiin.

Vierailija
2/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua kiinnostaa? Menisit itse töihin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan valinnoista kiinni. Mulla ja miehelläni (molemmat 27 v) ei ole autoa, asuntolainaa, mökkiä tai isoa lapsikatrasta, joten voimme käyttää ihan normaalit tulomme (nettona yht. 3000-3500 e/kk) ravintoloihin, reissuihin, vaatteisiin, sisustamiseen yms. Meillä menee ravintoloihin noin 1000 euroa kuussa, eikä tässä ole vielä työpaikkalounaita. Mutta siihen tuhlaa mitä tärkeänä pitää, mulle ruoka ja ravintoloissa käyminen on rakas harrastus.

Vierailija
4/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:11"]

Se on ihan valinnoista kiinni. Mulla ja miehelläni (molemmat 27 v) ei ole autoa, asuntolainaa, mökkiä tai isoa lapsikatrasta, joten voimme käyttää ihan normaalit tulomme (nettona yht. 3000-3500 e/kk) ravintoloihin, reissuihin, vaatteisiin, sisustamiseen yms. Meillä menee ravintoloihin noin 1000 euroa kuussa, eikä tässä ole vielä työpaikkalounaita. Mutta siihen tuhlaa mitä tärkeänä pitää, mulle ruoka ja ravintoloissa käyminen on rakas harrastus.

[/quote]

Ei vaan, nettotulomme ovatkin n. 4000-4500 e. Raha on mulle sellainen "sitä tulee kerran kuussa, menee paljon, jää jonkin verran" -asia, joten ei aina oikein onnistu. :)

Vierailija
5/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava profiilikuva sillä on ;)

Vierailija
6/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on perintöjä?

Vierailija
7/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä naisessa on jotain outoa ja falskia. En ihmettelisi lainkaan vaikka tämänkin keskustelun avaaja olisi tämä mummoäiti itse.

Vierailija
8/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joukotar olis joku perijä, niin miksi hän asuisi pienessä kolmiossa itä-helsingissä?

Vierailija
9/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
10/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eristysmies sysmästä

Vierailija
11/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vaan ihan käsittämätöntä että kolmekymppinen nainen onnistuu sekä näyttämään että kuulostamaan hyvin yli nelikymppiseltä.

Vierailija
12/12 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on vaan ihan käsittämätöntä että kolmekymppinen nainen onnistuu sekä näyttämään että kuulostamaan hyvin yli nelikymppiseltä.

Täähän on yleinen ilmiö blogeissa, johtuukohan siitä että monet blogistit ovat ns. klassisen tyylin edustajia? Ei haittaa mua, mielelläni otan nelikymppisenä vinkkejä nuorempien blogeista 😊.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi